וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז היא התמזמזה עם אחיה: רגעי האוסקר המביכים ביותר

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:34

התקרית האלימה במהלכה וויל סמית' הכה את כריס רוק לא הייתה האירוע הביזארי ביותר בטקס, שאמור להיות קלאסי במיוחד. אז מי שר על ציצים, מי דפקה נפילה לפנתיאון ומי הגישה נקמה קרה? וואלה! סלבס מכינה פופקורן

וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022. Giphy
וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022/Giphy

האם ידעתם שאיימי שומר, וונדה סייקס ורג'ינה הול הנחו את טקס האוסקר שהתקיים ממש לפני כמה ימים? גם אנחנו לא, אבל אולי זה קרה בגלל שהדבר היחיד שזוכרים מהטקס הזה הוא האגרוף של וויל סמית'.

מתברר שסמית' ואגרופי הזהב שלו הם ממש לא הפאדיחה הראשונה שהתרחשה בטקס, שאמור להיות שיא הסטייל והפוזה ההוליוודית. ב-94 שנות הקיום של הטקס, נחשפנו לשלל רגעים מביכים שקרו. הנה הטופ פייב של וואלה! סלבס.

אין קרינג' כזה: אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי היא שחקנית מוערכת ואם לשישה שמסתובבת במדינות עולם שלישי במטרה לעזור, אבל פעם, באוסקר שהתקיים בשנת 2000, היא הביאה את אחיה לטקס האוסקר והתנשקה איתו נשיקה שנראתה מתאימה יותר לזוג בשלבי ההתאהבות הראשונים מאשר לאח ואחות.

אם זה לא מספיק מקריפ, היא גם הודתה לו כשקיבלה את הפסלון ואמרה "אני כל כך מאוהבת באח שלי", והמשיכה לספר שהוא בדיוק חיבק אותה בזרועותיו ולחש לה שהוא אוהב אותה. בלי קשר, מישהו קרא את "פרחים בעליית הגג"?

עוד בוואלה!

הסטירה שמסגירה: מה קורה בין וויל סמית' לאשתו?

לכתבה המלאה

ברור שזה יקרה לה: ג'ניפר לורנס

ג'ניפר לורנס. GettyImages
ג'ניפר לורנס/GettyImages

אין דבר מפחיד יותר מליפול כשכל העיניים עליך - ולג'ניפר לורנס זה קרה באחד האירועים המתוקשרים ביותר בעולם פעמיים. הפעם הראשונה היתה כשמעדה במדרגות בדרך לאסוף את הפסלון המוזהב כשזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר,

בשנה לאחר מכן היא צולמה מתרסקת שוב, הפעם על השטיח האדום בכניסה לטקס. אירוע מביך אמנם, אבל לא משהו שמשתווה להשתטחות שהיא דפקה בערב הכי גדול שלה.

רגע, מה? ג'ון טרבולטה

רוצים לוודא שהמסיבה שלכם תהפוך לאירוע שכולם מדברים עליו? תזמינו את ג'ון טרבולטה, שאחראי על כמה פאדיחות לפנתיאון. המוצלחת שבהן, וזו שגררה אחריה את הכי הרבה תגובות, התרחשבה בשנת 2014.

השחקן הזמין לבמה את אידינה מנזל, כדי שתבצע את שיר הנושא של "פרוזן". לאחר שהכריז "קבלו את השחקנית המוכשרת להחריד אדל דזים". מי? בדיוק. בשנה שלאחר מכן, מנזל הלכה על נקמה מתוקה בטרבולטה וקראה לו "חברי הקרוב והיקר, גלום גזינגו".

והזוכה הוא: אה, בעצם לא

אולי אחד הקטעים הזכורים והמבלבלים ביותר קרה בטקס האוסקר של 2017, כשוורן בייטי ופיי דאנווי פשוט הכריזו על הזוכה הלא נכון בפרס "הסרט הטוב ביותר". למקרה שתהיתם, ככה נראים רגעים של אימה טהורה.

כל קאסט הסרט "לה לה לנד" הגיע לבמה על מנת להגיד תודה על הפרס. אחרי שניות שנראו כמו נצח במהלכן הצוות קיבל את הפרסים, התחילה המולה על הבמה. עובדי הפקה נכנסו, אנשים התחילו להסתודד והבמאי של "לה לה לנד" הזמין את הזוכים האמיתיים לבמה, תוך שהוא משכנע אותם שלא מדובר במתיחה.

שיר הציצים: סת' מקפלרן

בשנת 2013 סת' מקפרלן אחד היוצרים המוערכים ביותר בהוליווד, והתפרסם בזכות הומור חד נמוך ששחט עדרים שלמים של פרות קדושות. הוא נבחר להנחות את טקס האוסקר באותה השנה והראה לנו שגם אם בדיחה עוברת את כל הסינונים האפשריים, ממש כמו במקרה של כריס רוק, היא לא תמיד נוחתת נכון אצל הקהל.

זה היה המקרה עם "שיר הציצים" של מקפרלן, שיצר קטע ריקוד ושירה מוזיקלי שבו הוא מונה רשימה של שחקניות והסרטים בהם הן התפשטו. במהלך הקטע רואים את שרליז ת'רון מגלגלת עיניים במבוכה ויתר הקהל מתפתל בחוסר נוחות. מזל שמעולם לא ראינו את החזה של ג'יידה פינקט-סמית', מי יודע איך זה היה נגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully