וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטירה שמסגירה: מה קורה בין וויל סמית' לאשתו?

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 11:45

השחקן הפך לשיחת היום לאחר שתקף באלימות את כריס רוק במהלך טקס פרסי האוסקר. בדיחה על ג'יידה פינקט סמית' היא זו שהובילה לתקרית החמורה, אבל מה קורה בין בני הזוג? וואלה! סלבס בוגדנית

וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022. Giphy
וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022/Giphy

טקס פרסי האוסקר שהתקיים הלילה הפך לסנסציוני במיוחד. לא בזכות הזכיות, ההופעות או השמלות אלא בגלל וויל סמית', שהתפרץ לבמה וחבט בכריס רוק תוך קללות וגידופים. התקיפה האלימה הגיעה לאחר שרוק לעג לתספורת של ג'יידה פינקט סמית', שמתמודדת עם מחלת האלופציה, שגורמת לנשירת שיער.

בשנה האחרונה מערכת יחסים של בני הזוג סמית' עלתה לאחר שהם החלו לדבר בפתיחות על רומנים שניהלו לאורך השנים ועל ההחלטה המשותפת לחיות בנישואים פתוחים. הוליווד התגלתה במלוא צביעותה לאחר שבתקופת הטקסים האחרונה, השניים הפכו לבדיחה הגדולה ביותר בכל אולם אליו נכנסו. בהתחשב בעובדה שהתעשייה מלאה בבני זוג בוגדניים שעושים הצגה של זוגיות מאושרת, כדאי להעריך את מי שדוגלים בכנות, גם אם היא פחות נוחה לשמרנות האמריקאית. אז מה קורה בין וויל וג'יידה?

וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
צרוך בגן עדן?/GettyImages

וויל סמית' וג'יידה פינקט נישאו בשנת 1997 והביאו לעולם שני ילדים: ווילו (22) וג'יידן (24) שהצטרו לטריי, בנו של סמית' מנישואים קודמים לשרי זאמפינו. לאורך השנים הם נחשבו לזוג יציב במיוחד בזירה ההוליוודית ובזמן שאחרים התגרשו, הם שמרו על תא משפחתי אוהב.

בקיץ 2020, הטילה ג'יידה פצצה בתכנית הרשת "Red Table Talk" שהיא מגישה, וסיפרה שניהלה רומן עם הזמר אוגוסט אלסינה, אותו הכירה דרך בנה. הוידוי הגיע אחרי שבועות של שמועות וספקולציות שעסקו בסטטוס הזוגי של סמית' ואשתו.

לדבריה, הרומן התרחש בשעה שהיא ובעלה היו בנתק, כך שלא מדובר בבגידה של ממש. בני הזוג, שדיברו יחד בתכנית, סיפרו שניסו לברוח זה מזו בכל דרך אפשרית אבל לא הצליחו - אז חזרו להיות יחד.

עוד בוואלה!

"גבריות רעילה, משוגע נרקיסיסט": הוליווד המומה מהסטירה של וויל סמית' בטקס האוסקר

לכתבה המלאה
אוגוסט אלסינה, ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
כאן הכל התחיל. ג'יידה ואוגוסט אלסינה/GettyImages

הראפר 50 סנט, חבר קרוב של השחקן, פרסם התכתבות ביניהם. סמית', הבהיר ש"נפרדנו אז היא עשתה את שלה ואני עשיתי את שלי". בחודש נובמבר האחרון וויל התראיין למגזין GQ ודיבר לראשונה על הפרשה שטלטלה את הוליווד.

"הנישואים שלנו לא עבדו ולא הצלחנו להעמיד פנים. שנינו היינו אומללים והבנו שמשהו חייב להשתנות. היו לנו שיחות ארוכות מאוד בהן ניסינו להבין איך משפרים מערכת יחסיםו מה הדרך הטובה ביותר לתקשר בזוגיות", סיפר סמית'.

"ג'יידה מעולם לא האמינה בנישואים מסורתיים. בחרנו לחיות במונוגמיה רוב השנים, אבל נתנו אחד לשניה את החופש והאמון למצוא גם דרך פרטית. נישואים הם לא כלא. אני לא ממליץ לכולם לבחור במסלול שאנחנו בחרנו, אבל לדעתי החופש והתמיכה ההדדית שאנחנו מעניקים זה לזו הם אהבה ברמה הגבוהה ביותר"

התכתבות בין וויל סמית' לראפר 50 סנט. אינסטגרם, צילום מסך
התכתבות בין וויל סמית' לראפר 50 סנט/צילום מסך, אינסטגרם

בשנת 2013 העניקה ג'יידה ריאיון להאפינגטון פוסט, והעניקה הצצה לזוגיות הייחודית: "תמיד אמרתי לוויל שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, כל עוד הוא יהיה מסוגל להביט על עצמו במראה למחרת. אני כאן כפרטנרית שלו, אבל הוא גבר בפני עצמו. הוא מחליט מי הוא רוצה להיות, וזה תקף לשני הכיוונים. שנינו חופשיים כיוון שאנחנו סומכים זה על זו. זה אומר שיש לנו מערכת יחסים בוגרת".

מי שפחות התחברה להסבר היא השחקנית רבל ווילסון, שהנחתה את טקס הבאפטה שהתקיים מוקדם יותר החודש ואמרה אמרה "חשבתי שתצוגת המשחק הטובה יותר של וויל סמית' השנה הייתה כשהוא שיחק אותה קול עם הרומן של אשתו". סמית', שלא נכח באירוע, החליט להגיב ואמר שמערכת היחסים שלו מעולם לא הייתה יציבה יותר.

"לאורך הנישואים שלנו, מעולם לא התמודדנו עם בגידות. ג'יידה ואני מדברים על הכל, ומעולם לא הפתענו אחד את השניה". וול, אולי לא אחד את השניה, אבל הלילה העולם כולו הופתע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully