וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו אומללים": וויל סמית' מדבר לראשונה על הנישואים הפתוחים

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 12:01

השחקן דיבר בפתיחות על מערכת היחסים שלו ושל אשתו ג'יידה פינקט סמית', וסיפר שהם החליטו לפתוח את הנישואים ולנהל מערכות יחסים עם אנשים אחרים. וואלה! סלבס משתובבת

וויל סמית', ג'יידה פינקט סמית'. GettyImages
בהצלחה עם זה. וויל סמית' וג'יידה/GettyImages

בשנה שעברה הרשתות סערו וגעשו סביב מערכת היחסים של וויל סמית' ואשתו ג'יידה פינקט סמית', שניהלה רומן עם מוזיקאי צעיר ופתחה את הנושא קבל עם, עדה ותוכניות אירוח.

השחקן המוערך התראיין לגיליון חודש נובמבר של מגזין GQ וסיפר בפעם הראשונה שהוא ואשתו מנהלים נישואים פתוחים, כך ששניהם מנהלים רומנים וסטוצים בהסכמה מלאה של הצד השני. סמית' סיפר מה הוביל להחלטה המשותפת שקיבלו והסביר שמערכת היחסים ביניהם נקלעה למשבר חריף.

ויל סמית וג'יידה סמית בטקס פרס הנובל. רויטרס
כולם מוזמנים!/רויטרס

"הנישואים שלנו לא עבדו ולא הצלחנו להעמיד פנים. שנינו היינו אומללים והבנו שמשהו חייב להשתנות. היו לנו שיחות ארוכות מאוד בהן ניסינו להבין איך משפרים מערכת יחסיםו מה הדרך הטובה ביותר לתקשר בזוגיות", סיפר סמית'.

"ג'יידה מעולם לא האמינה בנישואים מסורתיים. בחרנו לחיות במונוגמיה רוב השנים, אבל נתנו אחד לשניה את החופש והאמון למצוא גם דרך פרטית. נישואים הם לא כלא. אני לא ממליץ לכולם לבחור במסלול שאנחנו בחרנו, אבל לדעתי החופש והתמיכה ההדדית שאנחנו מעניקים זה לזו הם אהבה ברמה הגבוהה ביותר".

וואלה! סלבס מקבלת אהבה ברמה הכי גבוהה ממאכלים שעברו טיגון בשמן עמוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully