וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט ונפגע: הנסיך הארי, מייגן מרקל וסקנדל האוסקר

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 12:18

בני הזוג היו אמורים להגיע לטקס הפרסים הנוצץ ואפילו להגיש פרס, אולם החליטו להבריז לאחר לחצים כבדים שהופעלו עליהם לאור היחס הבזוי שהם מעניקים למשפחת המלוכה. וואלה! סלבס שערורייתית

מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
איף. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

טקס פרסי האוסקר שהתקיים הלילה סיפק לא מעט דרמות, בראשן המתקפה האלימה של וויל סמית' על כריס רוק, אבל הרוחות מאחורי הקלעים סערו לא פחות.

הנסיך הארי ומייגן מרקל היו אמורים להגיע לטקס ולפי חלק מאתרי הרכילות מעבר לים, אף להגיש פרס באירוע. עם זאת, השניים החליטו לוותר לאחר לחצים כבדים שהופעלו עליהם לאור התנהלותם המבישה מול בית המלוכה הבריטי.

הנסיך הארי עם מייגל מרקל בשמלה צהובה של ברנדון מקסוול, יולי 2018. GettyImages
אין בושה/GettyImages

אנג'לה מולארד, מומחית לבית המלוכה, הזהירה את השניים שלא יתקרבו לטקס הנוצץ: "הם לא יכולים להגיע לאוסקר, אבל להבריז מהלוויה של הנסיך פיליפ", אמרה בתכנית אירוח אוסטרלית. מולארד כיוונה את דברים למרקל, שהחליטה לא להגיע לממלכה ושלחה את הארי לבדו.

"יש לי בעיה עם זה. אתם עושים את כל האירועים הזוהרים ומתמנגלים עם סלבריטאים אחרים, עם כולם חוץ מעם בני המשפחה שלכם. אם הארי אכן יגיע לטקס, זו תהיה שערוריה של ממש. הם מבלים מחצית מחייהם בדיבורים על חזרה לאנונימיות וחיים הרחק מהעין הציבורית, אבל את החצי השני הם מעבירים בפרסום סיפורים אישיים ודרישות שונות ממשפחת המלוכה".

עוד בוואלה!

הסטירה שמסגירה: מה קורה בין וויל סמית' לאשתו?

לכתבה המלאה
הנסיך הארי בהלווית הנסיך פיליפ. GettyImages
לבד בלוויה של הנסיך פיליפ/GettyImages

אי נעימות נוספת שהייתה עשויה להתעורר בעקבות ההגעה של השניים נגעה לפרוטוקולים של הטקס. הם התבקשו להגיש את הפרס לסרט הטוב ביותר, תפקיד ששמור בדרך כלל לשחקנים שזכו באוסקר בעצמם. מאחר ואף אחד מהם לא שחקן (ולא, הקריירה של מייגן לא נחשבת), תרעומת הייתה עשויה להגיע גם מהקהל באולם.

וואלה! סלבס חושבת שאין בושה בלהחזיק מזוודה בשעשועון. היא עשתה את זה כל הילדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully