וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מפסיקה לבכות": סלבס מגיבים על הפיגוע בחדרה

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 9:48

הפיגוע הנורא שהתרחש אתמול בחדרה לא הותיר עין אחת יבשה בביצה המקומית, ושורה ארוכה של כוכבים העלו גינויים וחלקו את הכאב והפחדים ברשתות החברתיות. וואלה! סלבס קלונקס

אלין כהן פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
העיר שלה. אלין כהן/צילום מסך, אינסטגרם

פיגוע הירי המחריד שאירע אמש (א') בחדרה זעזע את המדינה כולה וגם כמה מהסלבס האהובים ביותר בביצה המקומית. עבר פחות משבוע מאז הפיגוע הנורא בבאר שבע, ונראה שהפעם הכוכבים איבדו את הסבלנות שהייתה להם כלפי המצב ולא חששו לחלוק תמונות, פחדים וביקורת.

אלין כהן העלתה תמונה בה היא ממררת בבכי וכתבה "אני לא מפסיקה לבכות". בסטורי אחר שהעלתה, הוסיפה "אני המומה וחסרת מילים. אני בסיוט הכי גדול שלא יכולתי לדמיין, פיגוע בעיר שלי. ליבי יוצא אל משפחות הנרצחים, שולחת חיזוקים והחלמה מהירה לפצועים. אני עדיין לא מצליחה להאמין שזה קרה כל כך קרוב אלי. גיבורי העיר שלי, תודה שאתם פה לשמור עלינו".

אלין כהן פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם
מירי כהן פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
מירי כהן פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם

אמה של אלין, מירי כהן, חלקה גם כן את תחושותיה בסטורי שהעלתה. "אני כאובה והמומה. פיגוע אכזרי וחסר רחמים בעיר מגוריי חדרה. אני שולחת את תנחומיי למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה ובריאות לכל הפצועים. בבקשה תשמרו על עצמכם".

שרית חדד, שגדלה גם היא בחדרה, כתבה כמה מילים משלה. "חדרה, הבית שלי. הלב שלי אתכם ועם כל המשפחות שאיבדו היום את היקר להם מכל. מתפללת לשלומם של הפצועים. תשמרו על עצמכם, ואמן לימים טובים יותר".

שרית חדד פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
שרית חדד פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם

נטע ברזני, ששוהה בימים האחרונים בארצות הברית, צפתה בחדשות משם. "אני כבר מעל לשבוע בארצות הברית, עולה על עוד טיסה ומקבלת פושים על הפיגוע הנוראי בחדרה. הלב שלי שבור והעיניים מתמלאות בדמעות מהמחשבה על המשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. יהי זכרם ברוך".

נטע ברזני פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
נטע ברזני פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם

אדל בספלוב כתבה "ערב נוראי. שני אזרחים נרצחו באמצע הרחוב. לאן הגענו? איזו ממשלה, פחד להסתובב ברחובות. כמה עצוב".

אדל בספלוב פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
אדל בספלוב פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון פיגוע בחדרה. אינסטגרם, צילום מסך
קורין גדעון פיגוע בחדרה/צילום מסך, אינסטגרם

קורין גדעון העלתה תמונה של שני לוחמי המג"ב שנהרגו, יזן פלאח ושיראל אבוקרט ז"ל, וכתבה "אני מסתכלת על החיוכים שלהם ונשבר לי הלב. כאלה מתוקים וכאלה צעירים, שני עולמות שלמים התרסקו. כואב כל כך, שולחת חיבוק ענקי למשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully