וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב נשרף, מה עוד צריך לקרות?": סלבס מגיבים לפיגוע בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 12:18

הפיגוע הרצחני בבאר שבע גרם לשורה ארוכה של כוכבים להעלות פוסטים כואבים לרשתות החברתיות, להשתתף בצערן של משפחות הקורבנות ולתהות עד מתי המצב ההזוי יימשך. וואלה! סלבס מזועזעת

הפיגוע הנוראי שאירע אתמול (ג') בבאר שבע וגבה את חייהם של ארבעה אזרחים זעזע את המדינה כולה. גם הסלבס לא נותרו אדישים למראות ולחדשות הקשות, והשתמשו ברשתות החברתיות כדי להביע את צערם על האבידות והמצב.

נטלי דדון העלתה הבוקר (ד') תמונה לחשבון האינסטגרם שלה ובחרה להתייחס לשנאה שהתעוררה בתוך העם שלנו. "נתקלתי בפוסטים אשר עוררו שנאת אחים, קבלת פנים מעוותת שנעשה לגיבור ישראל בתחנת המשטרה, השתלחות אחד בשני בתגובות במקום חיבוק לאומי של כל עם ישראל נוכח האבדה העצומה. 'ואהבת לרעך כמוך' היא כל התורה כולה. (הלל הזקן).

ברגעים הקשים שלנו אנחנו מחפשים אשמים, איפה להטיל אחריות ועל מי לשפוך את הכעס והכאב.
הטבעי שלנו משתלט. איבדנו ארבעה אחים/ות אתמול, חלק מאיתנו, ועדיין מצאנו לנכון להשתלח באחים אחרים שלנו. עדיין עמד שוטר מול אחיו הגיבור ומצא לנכון לכעוס עליו במקום לחבק אותו ולתת לו תמיכה ברגעים שיכולים להפוך בקלות לטראומה. אדם אשר מפחד על חייו, גיבור אשר הציל חיי אדם, מגורש מתחנת המשטרה. אינני רוצה כאן השתלחות בשוטרים. חושך לא מגרשים בעזרת חושך".

זהבה בן. אינסטגרם, צילום מסך
זהבה בן/צילום מסך, אינסטגרם

זהבה בן, שנולדה וגדלה בעיר המדממת, חלקה גם היא את רגשותיה. "כואב הלב לשמוע על החדשות מבאר שבע, העיר בה נולדתי וגדלתי תמיד בליבי, בדמי ובנשמתי. שולחת חיזוקים וחיבוק גדול למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. הלב נשבר".

אושיית הרשת ויוצאת הריאליטי ליזה ביך, גם היא מבאר שבע, חלקה עם עוקביה את רגעי הפחד. "עליתי על ההגה כשהייתה נרצחת אחת. ירדתי מההגה כשהיו ארבעה נרצחים שמתו מפצעי הדקירה וישנם עוד שני פצועים שנלחמים על חייהם. אסף היה באיזור הפיגוע שעה לפני המקרה, חברה שלי שעובדת באיזור יצאה מהעבודה כמה דקות לפני. יום אבל לעיר. הלב שלי נשבר ויוצא אל המשפחות". בסיום דבריה, דיברה ביך על המצב הבטחוני בדרום.

"מתי הממשלה תתחיל להתייחס לפשיעה בדרום? אם הפיגוע הזה לא מספיק בשבילם, לפקוח את העיניים שלהם, אני לא יודעת מה עוד צריך לקרות".

עוד בוואלה!

רגע לפני המישלן: אסף גרניט עושה את תל אביב

לכתבה המלאה
ליזה ביך. אינסטגרם, צילום מסך
ליזה ביך/צילום מסך, אינסטגרם
דנית גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דנית גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

דנית גרינברג כתבה "בוקר נורא" וחלקה את תמונותיהם של הקורבנות. "ארבעה אזרחים חפים מפשע נרצלו במהלך תקיפה טרוריסטית בבאר שבע, עיר דרומית בישראל".

דניאל גרינברג העלתה סטורי בו כתבה "איזה רוע. אלוהים ישמור, איזו מציאות. פשוט כאב לב. איך? אלוהים, כמה רוע. אני אשמור על השקט כי בא לי לקלל מעצבים. ליבי עם המשפחות, תהיו חזקים".

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית עדן פינס חלקה נר זכרון וכתבה "יצא אדם מהבית, מחבל שגר ממש כאן מתחת לאף שלנו בכוונה להרוג. לרצוח, רק כי אנחנו יהודים. ישראלים. אלוהים, עד מתי? עד מתי נמשיך לחיות בפחד בבית שלנו? הלב שלי נשרף. משתתפת בצער המשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully