וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון נסעה לסייע לפליטים באוקראינה: "הלב נקרע בכל יום מחדש"

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 13:36

הדוגמנית ואושיית הרשת החליטה להיפרד לשבוע מחייה הנוחים וטסה כחלק ממשלחת לסייע לאנשים שנמלטו מביתם באוקראינה. בין היתר, סייעה לתינוקת שנולדה בפונדקאות להתאחד עם הוריה הישראלים. וואלה! סלבס גיבורה

נטלי דדון אוקראינה/מערכת וואלה!

הפלישה הרוסית לאוקראינה החלה לפני שבועיים בדיוק וככל שהימים עוברים, העולם נחשף לתמונות וסיפורי זוועה של אנשים שנאלצו לארוז חיים שלמים במזוודה, ולברוח מביתם אל הלא נודע. מי שהחליטה להצטרף לאחת ממשלחות הסיוע היא הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון, שהעבירה את השבוע האחרון בלבוב.

דדון העלתה תמונות וסרטונים לחשבון האינסטגרם שלה וסיפרה על הסיפורים הקשים בהם היא נתקלה: "מריה בוכה כבר שעתיים, והילד לב הזה (בגיל של ריף שלי) מנחם מחבק ומלטף את אמא. ניסיתי הכל והדמעות שלה לא פוסקות, הכאב כל כך חזק עד שהיא לא רואה כמה הילד שלה צריך אותה חזקה עכשיו, ומי יכול להאשים אותה. ארזה את הבית לתוך תיק והשאירה את בעלה מאחור מבלי לדעת אם ישובו להתראות. חבקו את המשפחות שלכם, חזק, מתי שרק ניתן, כמה שיותר, ואמן שיגמר כבר".

נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
הלב נקרע. נטלי דדון/צילום מסך, אינסטגרם

בשיחה עם וואלה! סלבס, דדון ניסתה לתמצת את השבוע המורכב שעברה: "היו כל כך הרבה מקרים. הייתה ילדה עם שיתוק מוחין וסחבנו אותה מהאמבולנס לבית החולים. אני לא מדברת על מקרה אחד או שניים. אי אפשר לצמצם את השבוע הזה במשפט. אתמול עמדנו בגבול פולין ואוטובוסים עמדו שם יומיים. הייתה אימא עם ילד והבנו שהוא על הרצף האוטיסטי. הוא השתולל בתוך האוטובוס והיא לא ידעה מה לעשות".

דדון נסעה כחלק ממשלחת של זק"א שמונה 15 מתנדבים, שטסו לסייע לפליטים בדגש על נשים וילדים. בין היתר, נטלי סייעה לחלץ תינוקת שנולדה באוקראינה בהליך פונדקאות להורים מישראל. לאחר שהילדה נחתה בארץ יחד עם הוריה, הם החליטו להעניק לה את השם השני נטלי על שם המחלצת האמיצה.

עוד בוואלה!

חוק וסדר: מה קורה בין ליאור נרקיס לאשתו?

לכתבה המלאה

"ויקרא שמה בישראל: ריין נטלי טל! אני מודה שזה פוסט שחצני ומלא באהבה עצמית עד גועל - אבל בא לי לעוף על עצמי ואפילו מגיע לי! גם לי יש "טו דו ליסט". להציל חיי אדם לא היה סעיף ברשימה שלי אבל הנה, חתיכת וי מרגש ומשמעותי, אם לא הכי משמעותי בחיי אחרי ריף שלי. חוויה שמעלה דמעות לעיניי בכל פעם שרק חושבת על הימים האחרונים כאן במלחמה.

תודה בורא עולם, ריין במקום בטוח במיטה חמה בארץ ישראל עם ההורים המדהימים שלה! תודה לכל האנשים שליוו את המבצע הזאת בנאמנות ומסירות ראויה להערכה. לא היינו מצליחים לעולם ללא השילוב של כולנו יחד.

אני מרגישה שעברתי לידה בעצמי, כמה אושר. שרק תהיי לנו בריאה ובלי התקפות לב מעכשיו, הגזמת!
ברוכה הבאה לעולם ריין נטלי טל (יקח לי זמן לעכל שיש תינוקת על שמי בעולם) אני באורות הכי גבוהים שהייתי בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully