וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי: "אני מאוד אוהבת את דניאל גרינברג"

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 14:19

הדוגמנית והמגישה הגיעה לאירוע מתוקשר בו נכחו גם רוסלנה רודינה ואייל גולן, וסיפרה על יחסיה עם דניאל גרינברג והריאיון המדובר שהעניקה. וואלה! סלבס מגורשת, מגורשת, מגורשת

אילנית לוי ורוסלנה רודינה/מערכת וואלה!

בשבועות האחרונים המדינה רעשה וגעשה סביב הריאיון של דניאל גרינברג, שסיפרה על מערכת היחסים המעורערת שניהלה עם אייל גולן. בין היתר, סיפרה גרינברג שהיא מנהלת יחסי ידידות קרובים עם אילנית לוי ואף התייעצה עמה בכל הנוגע לנישואים המתפוררים.

היום (א) הגיעה לוי, יחד עם בעלה אלירז שדה וילדיה אלין וליאם גולן לאירוע התוכן השנתי של HOT ודיברה בכנות על יחסיה עם גרינברג.

אילנית לוי אלירז שדה ליאם גולן אלין גולן. רפי דלויה,
הרכב כמעט מלא. אלירז שדה, אילנית לוי, ליאם ואלין/רפי דלויה

"מה שיש לי להגיד לה נאמר בווטצאפ. אני כן יכולה להגיד שאני מאוד אוהבת אותה". כאשר נשאלה על הקשרים של הילדים, אמרה "הם תמיד יהיו אחים. זה מדהים בעיני וזה לא קשור למה שקורה בחיים של ההורים. יש פה אחים, הם צריכים להיות ביחד והם נהנים מלהיות יחד".

גם רוסלנה רודינה, שאמנם מעולם לא נישאה לגולן אבל הביאה עמו לעולם את יאן, הגיעה לאירוע והסכימה לספר על הקשרים בתוך המשפחה.

עוד בוואלה!

דרמה: נסרין קדרי פונתה לקבלת טיפול רפואי

לכתבה המלאה
אילנית לוי אלירז שדה. רפי דלויה,
זוגיים. אילנית ואלירז/רפי דלויה

"יאן הוא הילד היחיד שלי. אני נשואה, יש לי בעל מדהים וכל ילד יגיע בברכה, ברצון ובכוונה טובה. לזה אנחנו מכוונים. אלה החיים שלי היום, לא אייל ודניאל. כשהם חיו ביחד הכל היה בסדר ושמרנו על איזשהו קשר. היום הם כבר לא ביחד, כל אחד לדרכו. אני לא רוצה להיות קשורה לזה בשום צורה".

ומה היא אמרה על המפגשים בין כל הילדים? צפו בריאיון המלא!

וואלה! סלבס יודעת שגברים באים והולכים, אבל רוגעלך יישארו איתה לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully