וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: נסרין קדרי פונתה לקבלת טיפול רפואי

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 12:12

הזמרת האהובה הובהלה לקבלת טיפול לאחר שהתפרסמו הידיעות על ההיריון שלה, עוד לפני שהספיקה לספר לבני משפחתה. וואלה! סלבס פרסום ראשון

נסרין קדרי. אינסטגרם, צילום מסך
חשדניסטית. נסרין קדרי/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע שעבר וואלה! סלבס סיפרה לכם שהזמרת נסרין קדרי נמצאת בשבועות הראשונים להיריונה. החדשות המשמחות הגיעו ימים ספורים לאחר שבן הזוג של קדרי בחודשים האחרונים, רום שמיר, הציע לה נישואים מול חברים ובני משפחה.

מי שפחות שמחה על פרסום הידיעה היא קדרי עצמה, שהתעוררה בבוקר הפרסום למטח של הודעות ושיחות טלפון. מקורבים מספרים שההורים של שני הצדדים לא ידעו על ההיריון ונסרין חשה ברע ופונתה לקבלת טיפול רפואי במהלך סוף השבוע.

ליאל קוזרי. אינסטגרם, צילום מסך
כסאח. ליאל קוזרי/צילום מסך, אינסטגרם

קדרי סיפרה על ההיריון רק לקומץ קטן של אנשים שהקיפו אותה. לאחר שפרסמה פוסט זועם בנושא בו כתבה שהיא "מזועזעת מהחדירה לפרטיות שלי ולמקומות האינטימיים שלי", הסתכסכה עם מספר חברים מתוך מחשבה שהם היו אלה שהדליפו את הידיעה.

אחד מהחברים הוא ליאל קוצרי, שהיה איש סודה וחבר קרוב במיוחד, ומי שחלק איתה דירה עד לפני חודש. בתגובה, הוא הסיר ממנה עוקב והעלה פוסט שלא משתמע לשתי פנים לחשבון האינסטגם שלו.

"בחיים של סוף הוא התחלה - זו לא המצאה שלי. והאמת שבהרגשה שלי, על כל דלת שנסגרת משהו בלב נפתח ונפתחות עשר חדשות. למדתי עם הזמן לדפדף את מה שלא רלוונטי. כמעט שכחתי אותי עד היום, וזה זמן ללמוד ללכת. תזכרו תמיד לשים את עצמכם לפני כולם, ולא ליפול לרגע למניפולציות רגשיות".

עוד בוואלה!

מה, כבר נגמר? אלה אייבינדר והחבר נפרדו

לכתבה המלאה
נסרין קדרי ליאל קוזרי. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. נסרין וליאל/צילום מסך, אינסטגרם

מטעמו של ליאל קוצרי נמסר: "אני יכול לאחל רק בריאות הנפש".

מטעם משרד יחסי הציבור זאביק דרור המטפל בנסרין נמסר: "נסרין מרגישה מצוין, לאחר שבוע עמוס בהופעות בהאנגר 11 הגיעה נסרין בחמישי האחרון לשמח חתן וכלה בחתונה".

וואלה! סלבס מאחלת היריון קל ובריא ומזדהה עם החשקים למזונות מוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully