וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין טהוניה לבריטני: הסלבס שהפכו רגעי משבר למזומנים

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 10:44

כוכבים רבים נאלצו להתמודד עם פרסום שלילי במהלך הקריירה שלהם, אם בגלל מעשים מטופשים או סיטואציות לא נעימות שנקלעו אליהן בלי כוונה. יחידי סגולה הצליחו להפוך את הלימון ללימונה ולמנף את הקרייסס לקה צ'ינג. וואלה! סלבס סופרת דולרים

מירי מיכאלי נוכל הטינדר. רשת 13, צילום מסך
בלסינגס. סיימון לבייב/צילום מסך, רשת 13

אנחנו אולי לא יודעים כמה כסף יש לסיימון לבייב בחשבון הבנק, אם יש לו חברות נוספות פרט לקייט קונלין והאם הוא עדיין מתחזק פרופיל בטינדר, אבל אנחנו כן יודעים דבר אחד: תמורת כמה מאות דולרים נוכל לקבל ברכה אישית ומצולמת מלא אחר מאשר לבייב, שהרוויח עשרות אלפי דולרים מברכות שהתבקש לצלם עבור אנשים. ולא, לא בדקנו אם הוא מוציא חשבונית.

חיות לא לבד: כוכבים שהתפרסמו בנסיבות לא מחמיאות ועדיין מצאו דרך לעשות מהלימון לימונדה נמצאים בכל מקום - וזה דווקא מסתדר. אלו שהצליחו להונות, להפעיל אנשים או לשקר כדי להרוויח כסף בהחלט מסוגלים למצוא את הדרך להרוויח מפרסום - טוב או רע ככל שיהיה. וגם אלו שנפלו אל תוך פרסום רע ללא שליטה, אבל הגיעו אליו אחרי דרך לא פשוטה מוצאים בדרך כלל שביל שמוביל אותם לעבר שורת הרווח.

מהרבנות להשקות: טהוניה רובל

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ההורסת טהוניה רובל נמצאת בעיצומה של מלחמת גירושים מכוערת במיוחד. אחרי שסיפרה בריאיון שנפלה קורבן לאלימות, חטפה האשמות פומביות מהגרוש וגם מחברתו החדשה וסיפרה שעושה הכל כדי לסגור את החודש ולפרנס אותה ואת בתה, טהוניה התפנתה להרוויח מהמצב והחזרה המטאורית לתודעה.

נכון להיום היא עובדת בחברה לפרקטים, אבל הוסיפה לעו"ש עשרות אלפי שקלים תמורת הגעה לאירועים מתוקשרים, כשרגע אחרי פרסום הכתבה החשופה קיבלה כ-30,000 שקלים כדי להתייצב ולהצטלם. פייר? הכי מגיע לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחזירה את מה שנגנב: בריטני ספירס

בריטני ספירס לובשת ג'וליאן מקדונלד בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. GettyImages
בריטני ספירס לובשת ג'וליאן מקדונלד בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016/GettyImages

בחודש נובמבר האחרון בריטני ספירס השתחררה מהאפוטרופוסות של אביה, אחרי כמעט 14 שנים שהן הוא שלט שכל אספקט בחייה, החל בתרופות שהיא לקחה ועד הזכות הבסיסית של נישואים והבאת ילדים לעולם. כל זה, תוך שהוא משלשל לכיסו מיליוני דולרים מהכסף שהיא הרוויחה ועודנה מרוויחה.

הרגע בו בית המשפט שחרר את בריטני היה אחד מהחשובים ביותר בתרבות הפופ וסימל סוף של תקופה נוראית עבור הזמרת. השבוע נודע כי היא חתמה על עסקת ענק עם הוצאת ספרים, ועתידה לכתוב ביוגרפיה בה תספר על העוולות שנעשו לה לאורך השנים על ידי מי שהיו אמורים לגונן עליה. בתמורה לספר, בריטני תקבל 15 מיליון דולרים וכולנו תקווה שהיא תתקין פסל עצום של אצבע משולשת מול ביתו של אביה.

מאיגרא רמא: אתי כרייף

אתי כרייף. אור גפן,
אתי כרייף/אור גפן

השופטת לשעבר אתי כרייף אולי לא התכוונה להפוך לאחת הנשים הכי מעוררות מחלוקת במדינה לאחר תחקיר אחד, אבל נראה שהיא ממש לא יושבת בבית ובוכה בגלל הטוקבקים.

כרייף תפסה את מעמד הסלב החדש בשתי ידיים, פתחה אינסטגרם פרטי שנכון להיום עומד על כמעט 12,000 עוקבים והתחילה לגבות עשרות אלפי שקלים תמורת הגעה להשקות מתוקשרות. היא אולי חלמה להיות שופטת, אבל נראה שגם להיות כוכבת ממש מתאים לה והיא צועדת זקופה בהשקות בסינמה סיטי.

מתגברת על הפרידה: אורטל עמר

אורטל עמר שרשרת/אינסטגרם

אורטל עמר, שהיתה בת הזוג של בן אל תבורי והיום מגדלת איתו את בנם המשותף תו פרינס עברה פרידה לא פשוטה. היו ריבים שדלפו לאינסטגרם מצד התקשורת וגם משני בני הזוג, סיקור עיתונאי אובססיבי וגם מקרה אחד שכלל החלפת מנעולים ומשטרה.

מדובר במקום שאף אישה רוצה להיות בו, בטח לא תחת סיקור שנשאר לנצח בגוגל. ועדיין, אורטל לא נשברת. ממש לאחרונה פורסם שעמר מכרה שרשרת בצורת ביצה משובצת יהלומים בכ-50,000 שקלים. אגב היא קיבלה מבן אל עוד לא מעט תכשיטים, ביניהם גם טבעת בצורת קן (יש פה קו די ברור, לא?), כך שתישארו בהיכון - יש מצב שגם אתם תוכלו לענוד תכשיט יד שניה מבן אל ממש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully