וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: לאן נעלמו שמות המשפחה של הרקדנים מ"רוקדים עם כוכבים"?

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 12:46

צופים חדי עין שמו לב לכך שהרקדנים המקצועיים מוצגים בשמותיהם הפרטיים בלבד, דבר שיצר סערה בטענה שהדבר לא מכבד אותם ואת העבודה הקשה שהם משקיעים. וואלה! סלבס מדונה

התכנית "רוקדים עם כוכבים" חורכת את המסך בקצב הצ'ה צ'ה ומספקת לצופים את המנה הנדרשת של אסקפיזם. בלי רוסיה-אוקראינה, אומיקרון או תככים ומזימות, אלא כוכבים מדרגים שונים בסולם שנראים נהדר ומפזזים לצלילי הסלסה.

ביממה האחרונה צופים חדי עין הבחינו בתופעה מטרידה: בזמן שהסלבריטאים שמשתתפים בתכנית מוצגים בשמותיהם המלאים, הרקדנים שחולקים איתם את העבודה הקשה זוכים לשם פרטי בלבד. כך לדוגמא, קבלו לרחבה את עדן פינס ואוראל, לירן דנינו וג'וליה ופרופסור עידית מטות ודני. ראוי לציין שבכל העולם נוהגים להציג את הרקדנים בשמותיהם הפרטיים בלבד.

לפני מספר ימים פרסם גולש בשם בוריס צירולניק פוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "יותר מעשר שנים חיכיתי עד שתעלה לאוויר פעם נוספת "רוקדים עם כוכבים". נהנתי משתי התכניות הראשונות, רק דבר אחד הפריע לי מאוד, הייתי אומר אפילו צרם לי. נפגעתי ממנו. אולי בגלל שאהבתי את התחום מילדות ואני ממשיך לאהוב . אני יודע שללמוד לרקוד זה קשה ולהיות רקדן מקצועי - עוד יותר קשה.

אז למה? למה לזלזל בשמות המשפחה של הרקדנים והרקדניות? מה כל כך קשה לרשום שם משפחה של רקדן מקצועי? הרי הוא או היא הגיעו לשם בזכות עצמם. אני פונה אליכם, לערוץ 12, להפקה של התכנית עם השאלה הזו".

עוד בוואלה!

קורין גדעון: "הבאתי חיים לעולם. אז יש לי צלוליט או צמיג, מה קרה?"

לכתבה המלאה

הפוסט התפשט כמו אש בשדה קוצים וגולשים רבים הזדהו עם השאלה החשובה. וואלה! סלבס פנתה לקשת 12 לקבלת תגובה, שכן מדובר בעניין תמוה.

"שמותיהם המלאים של הרקדנים והרקדניות מופיעים במהלך הצגת הזוגות - דרך ההצגה המקובלת בפורמט המקורי, בארצות הברית וברחבי העולם. עם זאת, לקחנו לתשומת ליבנו והחל משבוע הבא הרקדנים והכוכבים יקראו בשמם הפרטי בלבד".

וואלה! סלבס רצתה לשנות את שמה לביונסה, אבל משרד הפנים טרפד את המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully