וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון: "הבאתי חיים לעולם. אז יש לי צלוליט או צמיג, מה קרה?"

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 10:31

מגישת הטלוויזייה ואושיית הרשת הצטלמה לקמפיין הלבשה תחתונה יממה אחת בלבד אחרי שהודיעה על היריון שני וסיפרה על המעבר מהמסך הקטן לרשתות החברתיות, תחושת הנשיות שהגיעה אחרי הלידה והתכניות לעתיד. וואלה! סלבס אחות גדולה

קארין גדעון הלבשה תחתונה/מערכת וואלה!

כאשר אנחנו חושבים על קמפיינים להלבשה תחתונה, הדוגמנית שאנחנו מדמיינים לא נמצאת בחודשי היריון ראשונים. מדובר בהתניה שהגיעה אחרי שנים של דוגמניות רזות וחטובות שרק להן נשמרה הזכות לדגמן לנז'רי, והרגל משונה מאוד כי מה אתם יודעים, גם נשים הרות משתמשות בתחתונים.

קורין גדעון, שהודיעה מוקדם יותר השבוע שהיא מצפה לילד שני, התייצבה אתמול על סט הצילומים לקמפיין חדש של חברת "טריומף" וסיפרה על ההחלטה להצטלם כשהבטן כבר מבצבצת.

"אחרי הלידה נפתח לי משהו בנשיות. קיבלתי ביטחון שלא היה לי בחיים. אם לפני שלוש שנים היו שואלים אותי על צילומי הלבשה תחתונה, הייתי מסרבת כי התביישתי. רוב הנשים בגיל שלי סביב היריון ולידה, אלה החיים. אז למה להראות רק מודל אחד? יש הרבה מודלים".

קורין גדעון. קובי שרביט,
פרח קיר. קורין גדעון/קובי שרביט

גדעון, שזכתה להנחות את האח הגדול כשהייתה בת 23 בלבד, נעלמה בשנים האחרונות מהמסך הקטן והעתיקה את עסקיה לרשתות החברתיות. "חשבתי שטלוויזיה זה לאל החיים והתחלתי נורא צעירה. זה עולם של עליות ומורדות, העולם השתנה והגיעה הקורונה. היו כמה נסיבות שהובילו לדבר הזה, אבל עם כל הקושי שהיה לי בהתחלה אני במקום מדהים היום. עשו לי טובה".

אז איפה היא מתכננת להיות בעוד חמש שנים, מה המשפחה החרדית של בעלה חושבת על העבודה שלה ואיזה חשקים מוזרים ההיריון מעורר? צפו בריאיון המלא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully