וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשב המפקדת: אלה לי להב ואגם בוחבוט התגייסו לצה"ל!

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 11:38

הכוכבות הצעירות התייצבו בבסיס תל השומר כדי להיפרד מהאזרחות ולהפוך לחיילות מן המניין. אז איפה אלה לי תשרת ולמה אגם תתגעגע? וואלה! סלבס מסדר

אדם בוחבוט מתגייסת/ניר פקין

הזמרת הצעירה אלה לי להב התייצבה הבוקר בבקו"ם בתל השומר ובעוד זמן קצר תהפוך לחיילת מן המניין. להב, שהתרגשה מאוד מהמעמד, החליפה כמה מילים עם כלי התקשורת שנכחו במקום לפני שנכנסה פנימה והחלה את שרשרת החיול.

אבל רגע, היא לא הייתה היחידה! זמן קצר לאחר מכן הגיעה גם אגם בוחבוט לבקו"ם מלווה בבן הזוג ההורס בר ברימר, והעניקה ריאיון קצר לוואלה! סלבס. "הטיפ שקיבלתי הכי הרבה היה לבוא בראש פתוח, לזרום על החוויה ולהתחבר לאנשים". כאשר נשאלה למה תתגעגע, הסבירה שהמשפחה תחסר לה יותר מכל. "אני הכי אתגעגע בעולם, זה קשה לא להיות בבית ולפגוש את המשפחה. זה לא יהיה פשוט".

אלה לי להב מתגייסת/ניר פקין
אלה לי להב מתגייסת. ניר פקין
זה מרגיש בדיוק ככה/ניר פקין

"אני אהיה חיילת טובה וממושמעת", אמרה אלה לי להב. "אגם ואני נשרת ביחד, נהיה יחד ויהיה לנו כיף". האם האקסית מאיה ג'ריס סימסה שפשוף נעים? צפו בריאיון!

השתיים צפויות לשרת בלהקה צבאית, אבל לפני שיקבלו את הסולו הראשון שלהם יעברו טירונות קצרה. הגיוס המשמח של השתיים מגיע יממה אחת בלבד אחרי השחרור של נועה קירל, ששירתה במסלול טאלנט מיוחד והופיעה גם היא בפני חיילים.

וואלה! סלבס מתגעגעת ללהקת החמ"ניות שהנעימה את זמנה במשך שנתיים שלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully