וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בא לה צהוב: נועה קירל השתחררה מצה"ל

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:37

אחרי שנתיים של שירות צבאי, הכוכבת הכי גדולה במדינה הגיעה לבקו"ם כדי לגזור חוגר ולחזור לאזרחות הנוצצת. אז מה היא מתכננת לעשות בהמשך והאם מרגי בירך אותה? וואלה! סלבס תורנות מטבח

נועה קירל שחרור מצה"ל/ניר פקין

נועה קירל, החיילת הכי מעוטרת בצה"ל (בהנחה שעיטורים הם מצעדים בינלאומיים ופאוץ'), השתחררה הבוקר (ב') וסיימה שנתיים של שירות צבאי.

קירל הגיעה לתל השומר כשהיא מלווה בהוריה, ולאחר שתסיים את טופס הטיולים המסורתי תוכל לגזור את החוגר שלה ולחזור לחיים אזרחים נוצצים במיוחד. עד שזה יקרה, נועה פינקה את החיילים במקום במאכלים שהביאה עמה.

נועה קירל שחרור. ניר פקין
גאים בה. נועה קירל וההורים/ניר פקין

קירל שירתה במסלול טאלנט מיוחד שאיפשר לה לשלב קריירה עמוסה במיוחד בארץ ובחו"ל, לצד הופעות מול חיילים. כאשר נשאלה למה תתגעגע בשירותה הצבאי, הסבירה שההופעות היו עוצמתיות במיוחד: "זו תחושה שאי אפשר להסביר, משהו קסום. אני הייתי על מדים וגם הם". ולמה היא לא תתגעגע? לאוכל כמובן.

כאשר התגייסה בפברואר 2020, הגיעה לבקו"ם עם האקס הנוצץ יהונתן מרגי, אולם במהלך השירות הצבאי השניים החליטו להיפרד ואת השחרור היא תחגוג עם החבר הנוכחי, הדוגמן תומר הכהן.

"אני לא מחכה לטלפון או ההודעה ממרגי, זה תלוי במה שהוא ירגיש באותו הרגע. זה שלו", הסבירה. אז איזה טיפים היא החליטה לתת לאגם בוחבוט ואלה לי להב שיתגייסו בהמשך השבוע? צפו בריאיון המלא!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נועה קירל שחרור. ניר פקין
הכי חמודה שיש!/ניר פקין

לאחר שתנוח קצת ותעבד את השנתיים שעברה, תטוס קירל לארצות הברית כדי לעבוד ולקדם את הקריירה הבינלאומית שלה.

וואלה! סלבס קיבלה פטור משירות צבאי לאחר שלא נמצאו מדים במידה שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully