וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה לפני ג'ורג'ינה: האם רונאלדו יצא עם גבר?

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 12:53

לאורך השנים נפוצו שמועות רבות אודות העדפותיו המיניות של הכדורגלן המפורסם ביותר בעולם, ועל פי מספר צהובונים הוא ניהל מערכת יחסים ארוכה עם מתאגרף ממוצא מרוקאי. אז במי מדובר? וואלה! סלבס אני ג'ורג'ינה

בסוף השבוע האחרון עלתה בנטפליקס סדרה על ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג ואם ילדיו של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו. למי שלא עקב נספר שמדובר בסיפור סינדרלה של ממש: אישה שנאחזת בעבודות זמניות ומרוויחה פרוטות פוגשת במקרה את אחד הכדורגלן המצליח בעולם והופכת בין לילה למי שטסה ליעדים אקזוטיים במטוסים פרטיים, נופשת על יאכטות וחיה את החיים הממש ממש טובים.

בני הזוג התחילו לצאת בשנת 2017, ולפני רודריגס רונאלדו נהג להתרועע עם נשים יפות ומצליחות לא פחות, ביניהן הדוגמנית אירינה שייק, פריס הילטון ועוד רבות וטובות. במקביל למערכות היחסים הפוטוגניות שניהל, צהובונים ברחבי העולם התעקשו שמדובר בכיסויים גרועים והכדורגלן מנהל בעצם מערכת יחסים עם גבר. רגע, מה?

כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, צילום מסך
רק ידידים? רונאלדו ובאדר הארי/צילום מסך, אינסטגרם

באותה השנה, נהג רונאלדו לטוס באופן קבוע למרוקו כדי לבקר את חברו הטוב, המתאגרף המרוקאי-הולנדי באדר הארי. השמועות אודות מערכת היחסים של השניים התפשטו כמו אש בשדה קוצים ועד מהרה הרשת הוצפה בתמונות של השניים, בהן הם נראים כמו חברים. כלומר, בהנחה שלפיתת מפשעות היא פרקטיקה נהוגה בין חברים טובים.

ה"סאן" הבריטי דיווח שהשניים מנהלים מערכת יחסים וציטט מגיש טלוויזיה צרפתי, שטען כי "רונאלדו טס למרוקו במטוסו הפרטי שלוש-ארבע פעמים בשבוע כדי לבקר את הארי ולהתכרבל איתו".

עוד בוואלה!

"אישה חזקה ועוצמתית": כוכבות הביצה תומכות באתי כרייף

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו. אינסטגרם, צילום מסך
אין מה לראות פה/צילום מסך, אינסטגרם

פליטת פה מפתיעה הגיעה מכיוונה של ריהאנה, אשר שמה נקשר גם כן בשמו של רונאלדו. כאשר נשאלה על מערכת היחסים שלהם, ענתה: "אני מחבבת אותו. יש לי הרבה חברים מהקהילה הגאה ואני תומכת בגיוון מגדרי ומיני".

רונאלדו עצמו נשאל לאורך השנים אודות העדפותיות המיניות, והבהיר שהוא בטוח בגבריות ובמיניות שלו ולא מרגיש צורך לצאת מגדרו כדי לגרום לאחרים להאמין לו.

וואלה! סלבס מעולם לא הסתירה את הנטייה הטבעית שיש לה לעבר פחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully