וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אישה חזקה ועוצמתית": כוכבות הביצה תומכות באתי כרייף

עודכן לאחרונה: 30.1.2022 / 10:20

בסוף השבוע האחרון המדינה כולה געשה סביב ריאיון שהעניקה אתי כרייף, השופטת בדימוס שהסתבכה בפרשת "מין תמורת מינוי". למרות הביקור הרבה שהופנתה כלפיה אחרי התכנית, כוכבות מהביצה המקומית החליטו להתייצב לצידה. וואלה! סלבס היילייט

אתי כרייף מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
חברות חדשה בביצה? אתי כרייף ומיה דגן/צילום מסך, אינסטגרם

השופטת בדימוס אתי כרייף, שפרשה לאחר פרשת "מין תמורת מינוי", העניקה בסוף השבוע האחרון ריאיון לעמרי אסנהיים בתכנית "עובדה". הריאיון היה חושפני מאוד, הסעיר את המדינה כולה ורוב התגובות יצאו נגד השופטת בדימוס.

מי שבחרו לעמוד לצידה היו כמה כוכבות מהביצה המקומית, בראשן מיה דגן, שהשתמשו ברשתות החברתיות כדי להביע תמיכה. בפוסט ארוך שפרסמה, כתבה דגן "גם אני קראתי את הביקורות הקשות והמילים הנוראיות שנאמרו עליה. ממש אויבת העם! אבל אני אגיד לכם מה אני ראיתי. ראיתי אישה חזקה ועוצמתית, אינטיליגנטית,ואמביציוזית, שלרגע לא מתביישת לשבת ולומר "אני טובה במה שאני עושה". שאין לה שום כוונה להשבר מול המצלמה ולהצטייר כקורבן, שלא מתנצלת ולא מחפשת אשמים".

"היא, בניגוד לכל הגברים שקשורים בפרשה הזאת ששותקים, מתייצבת גאה.ולוקחת אחריות. ראיתי אישה שנלחמה כל חייה להגיע לאן שהגיעה ומראיין שיורד כל כך נמוך וצהוב ועושה כל דבר אפשרי כדי להוציא אותה האישה המניפולטיבית חסרת האופי שכל הוויתה הוא שימוש במיניות שלה כדי להתקדם בעבודה. חס ושלום, שהיא קיבלה את התפקיד כי היא ממש ממש מוכשרת וטובה.

אני מבינה שלראות אישה ככ חזקה ולא מתנצלת, ששימשה כפיון בסיפור הרבה יותר גדול ממנה, שלשניה לא מתנהגת כקורבן, לא יורד חלק בגרון. הדבר הראשון שבא לעשות זה לסקול אותה בכיכר העיר ולהאשים אותה בחוסר מוסריות. השנים חולפות ואנחנו מתהדרים במודרניות שלנו, בשיוויון מגדרי. מלצפות בכתבה הזאת צר לי להודיע לכם, היעד עוד כל כך רחוק. היא לא התחמקה מהעונש ושילמה את המחיר, אישית ומקצועית. תראו מה זה, היא עדיין עומדת על הרגליים. כמו לביאה.

ומילה אישית לאתי - אם אי פעם אצטרך ייצוג משפטי, יהיה לי הכבוד שתעמדי שם לצידי. כי אני יודעת שאני אהיה בידיים הכי טובות שיש, ידיים חזקות שלא מפחדות מכלום. עובדה".

עוד בוואלה!

אתי כרייף רהוטה, חכמה ופורצת דרך - אך אי אפשר להאמין למילה שהיא אומרת

לכתבה המלאה
מיכל אנסקי אתי כרייף. אינסטגרם, צילום מסך
מנרמלת. מיכל אנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

התגובות לפוסט של דגן לא איחרו לבוא ובין התומכות היו נופר מור, ליקי רוזנברג ומיכל אנסקי, שהעלתה סטורי משלה וכתבה שכרייף "מנרמלת נשים אמיתיות בכל תפקיד, בכל גיל ובכל צורה". כרייף, שהתרגשה מהמחוות, פתחה בחשבון האינסטגרם היילייט שזכה לשם "תודה לך מיה דגן".

וואלה! סלבס מהמרת שכרייף תיקח את המקום השני באח הגדול VIP, אבל זו דעתה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully