וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מרגש: הדוגמנית שביט ויזל בהריון!

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 11:05

ויזל ההורסת העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, בה חשפה שהיא ובעלה אוהד מצפים לילד. הבשורה המשמחת מגיעה אחרי שבשנת 2020, עברה הדוגמנית הפסקת היריון. וואלה! סלבס דומעת

הדוגמנית ההורסת שביט ויזל חשפה הבוקר (ד') שהיא בהריון. ויזל העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה בה חשפה בייבי באמפ, והוסיפה את הכיתוב "הרבה זמן שאני שומרת בבטן".

בספטמבר 2020 הדוגמנית ובעלה אוהד הודיעו שהם מצפים לילדה, אולם חודש לאחר מכן כתבה הדוגמנית בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הפסקת הריון לאחר שמספר בדיקות שביצעה חזרו לא תקינות. "לפני שבוע קיבלנו את התוצאות של הצ'יפ הגנטי ומי השפיר, אחרי התייעצות עם רופאים החלטנו להפסיק את ההריון. את בדיקת מי השפיר עשינו מבחירה למרות שהכל היה תקין, בשביל למנוע מצב שיהפוך את החיים שלנו ושל הילדה שלנו לקשים, עדיף כמה חודשים לא נעימים מאשר חיים שלמים".

שביט ויזל חתונה שי מיקה. ניר פקין
הורסת. ויזל/ניר פקין

"זאת החלטה קשה וכואבת בשלב כזה מתקדם של ההריון, אך מלאה בהבנה והכלה שזאת כנראה הדרך שלנו. אני מודה על זה שעשינו את הבדיקה, על כל רגע שחוויתי עם התינוקת המתוקה שהיתה לי בבטן ועל כל התהליך הזה, ובעיקר אני מודה על בעלי, המשפחה והחברים שעוטפים אותי ודואגים לי אני בריאה, שלמה, חזקה ומוכנה להתחיל מהתחלה", כתבה ויזל.

שביט ובעלה אוהד בן נון נישאו בשנת 2016 אחרי שלוש וחצי שנים של זוגיות פוטוגנטית ויציבה.

וואלה! סלבס שולחת לבני הזוג חיבוק ומצפה בקוצר רוח לדור ההמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • שביט ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully