וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל דיברה על מרגי ופרצה בבכי: "לא הייתה לי כוונה לפגוע"

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 19:47

הזמרת הכי מדוברת במדינה נדבקה בקורונה והעבירה את הזמן בבידוד בעזרת לייב שעשתה עם עוקביה. כאשר נשאלה על הפרסומת המדוברת עם הכפיל של האקס הנוצץ, הסבירה שעברה תקופה קשה. וואלה! סלבס כפולה

נועה קירל/אינסטגרם

בחודשים האחרונים המדינה רעשה וגעשה סביב פרסומת בכיכובה של נועה קירל, ששרה שיר עוקצני שהופנה כלפי כפיל של האקס שלה, יהונתן מרגי. מעשיה של קירל לא זכו לתמיכה בלשון המעטה, וגם כאשר התייחסה לנושא, הבהירה שהיא לא מתנצלת.

נראה שהביקורות כלפי הזמרת עשו את שלהן והערב (ד') היא החליטה לפצוח בלייב בחשבון האינסטגרם שלה, שנועד להפיג את בדידותה של מי שנדבקה בקורונה בפעם השנייה. תוך דקות ספורות הצטרפו אלפי מעריצים, וקירל ביקשה מהם לשאול אותה שאלות קשות. כאשר נשאלה שוב על הפרסומת, הגיבה בצורה אחרת לגמרי והביעה (סוג של) חרטה.

נועה קירל יהונתן מרגי אמבולנס. אינסטגרם, צילום מסך
קחי ת'לב שלי מתנה. קירל ויהונתן מרגי/צילום מסך, אינסטגרם

"לא הייתה לי כוונה לפגוע במישהו, זה הדבר האחרון שאני ארצה לעשות. זה עורר המון עניין ורעש, אבל כל מה שאני עושה מעורר עניין ולאנשים יש מה להגיד. לא התכוונתי לעשות משהו שהוא לא בסדר, אני מסתכלת על הצד ההומוריסטי, החיובי והקליל.

אין לי שליטה על הכל ועל מה יגידו. אני לא יכולה לחיות כל יום במחשבה על מה אומרים ומה כותבים. אני לא אעשה משהו בשביל לפגוע, לא אעשה משהו רע בכוונה. הסתכלתי על הצד החיובי וזו האמת. לא כולם ראו את זה ככה ואני מכבדת את זה. בסופו של דבר, אין לי שליטה על הכל. אני חושבת שזה יצא מפרופורציות לחלוטין".

קירל התחילה לבכות וסיפרה על התקופה הקשה שעברה. "לא היה לי פשוט להתמודד עם זה. נורא קל לשפוט דברים מבחוץ. אני לא אפגע באף אחד, אלה לא הכוונות שלי ולא הדרך שלי. אני לא מאמינה בדרך הזאת".

עוד בוואלה!

הדרמה נמשכת: הגרוש של טהוניה הפסיק לשלם מזונות

לכתבה המלאה
נועה קירל. מערכת וואלה, מערכת וואלה
לא הדרך שלה/מערכת וואלה, מערכת וואלה

נועה סיפרה גם על הצדדים הפחות נעימים של חיי הזוהר וסיפרה שהיא חווה לא מעט משברים בדרך. "נשברים מלא. אני בוכה, משחררת, צועקת, כמו כולם. לצד הרגעים היפים והחלומות שמתגשמים, יש רגעי שבר שאתם פחות רואים. לא הכל נוצץ ויש רגעים של קושי ואנושיות. כולנו בני אדם ויש קשיים בדרך, אבל זה בונה אותנו. זה נשמע קלישאתי, אבל כשמבינים את זה הכל הרבה יותר קל".

וואלה! סלבס כתבה חמשיר נאצה לאקס שלה ושלחה לו עותק בתוך עוגיית מזל.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully