וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי גפני הייתה אחת מהנשים שג'פרי אפשטיין הביא לבית הלבן

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 11:18

הדיילי מייל הבריטי דיווח כי גפני הייתה אחת מהנשים שעבריין המין המנוח הביא עמו לביקור בבית הלבן בזמן שקלינטון היה נשיא. גפני: "ביקרתי במקום, לא עשיתי את ההקשר בין הבחור היהודי הנחמד שפגשתי לפני 30 שנה לבין המפלצת שנחשפה בשנים האחרונות". וואלה! סלבס טלטלה

ג'פרי אפשטיין יוצא מאחוזתו בניו יורק, 2016. Daily Mail, אתר רשמי
לפחות תריסר ביקורים בבית הלבן. ג'פרי אפשטיין/אתר רשמי, Daily Mail

בסוף השבוע האחרון דיווח הדיילי מייל הבריטי שעבריין המין המנוח ג'פרי אפשטיין הביא שמונה נשים לביקור בבית הלבן, בזמן שביל קלינטון היה נשיא. בין הנשים הייתה גם הדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני שביקרה במקום בשנת 1993.

גפני, שהייתה אז בת 22, התגוררה באותן השנים בניו יורק. על פי הדיווחים, אפשטיין היה מגיע לביקורים בבית הלבן עם נשים שונות, אשר לפחות ארבע מהן הזדהו בתור בנות הזוג שלו. באחד מהביקורים גפני התלוותה אליו, אולם טיב הקשר בין השניים אינו ידוע.

שלי גפני. ניר פקין
מאשרת. שלי גפני/ניר פקין

חודשים ספורים לאחר מכן, הגיע אפשטיין למקום עם גיליין מקסוול, שהייתה בת הזוג שלו ויד ימינו. בחודש שעבר מקסוול הורשעה בבית משפט בניו יורק בחמישה מתוך שישה אישומים שעסקו בניצול מיני וסחר בקטינות לצרכי מין.

בשיחה שקיימה עם וואלה! סלבס, הסבירה גפני מה היה טיב הקשר ביניהם. "מסתבר שכן, זאת אני. ביקרתי בוושינגטון יחד עם בן זוגי דאז. נסענו יחד עם בחור יהודי נחמד שהתלהב מאוד שאני דוגמנית ישראלית מצליחה והוא לקח אותנו במטוס שלו לסיור בוושינגטון, למוזיאון היהודי לשואה ולבית הלבן .

הקשר שלי איתו היה קצר והתפוגג מהר. אני לא זוכרת פרטים, זה היה לפני כמעט 30 שנה. הייתי בת 22 ופגשתי אינספור אנשים חדשים בתעשיית הדוגמנות והמדיה. עם יד על הלב, לא עשיתי את ההקשר בין הבחור היהודי הנחמד שפגשתי פעמים ספורות לפני 30 שנה לבין המפלצת שנחשפה בשנים האחרונות". עוד הוסיפה גפני כי מעולם לא פגשה את קלינטון, עובדה שמתיישבת בקנה אחד עם הדיווח של הדיילי מייל.

עוד בוואלה!

טבעת וצ'ייסר דם: מייגן פוקס ומשין גאן קלי התארסו!

לכתבה המלאה
החתונה של צ'לסי קלינטון ומארק מזבינסיקי. רויטרס
אין בושה. בין קלינטון (ומיטיבי הלכת ימצאו גם את מקסוול)/רויטרס

בשנת 2008 הורשע אפשטין בשידול נערה לזנות, אולם נענש בצורה קלה במיוחד במסגרת עסקת טיעון. בשנת 2019 נעצר המיליארדר שוב, והפעם היה ברור שהעונש יהיה חמור הרבה יותר: אפשטיין הואשם במתן שוחד ובשורה ארוכה של עבירות מין, בהן סחר בקטינות.

בחודש אוגוסט של אותה השנה, הוא נמצא מת בתאו לאחר ששם קץ לחייו. החקירה בעניינו נמשכת ועל פי החשד, מאוד ילדות ונערות נוצלו במסגרת רשת פדופיליה ענפה ומצמררת. בין השמות שעלו בהקשר לפרשה היה גם הנסיך אנדרו, שנתבע אזרחית על וירג'יניה ג'ופרה, אחת מקורבנותיו של המיליארדר.

בסוף השבוע האחרון הוציא ארמון בקינגהאם הודעה לפיה אנדרו, בנה השני של המלכה אליזבת', ויתר על תאריו הצבאיים ועל החסויות המלכותיות. בנוסף לכך, מקור בארמון אמר כי הדוכס מיורק כבר לא ישתמש בתואר "הוד מלכותו" לאור התביעה שעומדת נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully