וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי הדיחה את עדי כהן - וחטפה אש: "שופטת קנאית"

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 14:23

השופטת שזכתה באירוויזיון עומדת במרכזה של סערה חדשה, לאחר שבחרה להדיח את המתמודדת עדי כהן מריאליטי השירה. בין המבקרים בעלה של כהן, שכתב על ברזילי כי היא "אדם עם מסכה". וואלה! סלבס חביבת הקהל

עדי כהן נטע ברזילי. אינסטגרם, צילום מסך
או סקנדל או פסטיבל. עדי כהן ונטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השבוע המתמודדת עדי כהן הודחה מריאליטי השירה "אקס פקטור" על חודו של קול, לאחר שהשופטת נטע ברזילי בחרה שלא להצביע לה. הרשתות החברתיות התלקחו בין רגע וצופים רבים מחו נגד ההדחה המפתיעה.

בין המוחים היה גם אלי פרי, בעלה של כהן, שהעלה סטורי בו השתמש בפילטר ליצן על פניה של ברזילי וכתב "ככה נראה אדם עם מסיכה, שפיו וליבו לא אחד".

נטע ברזילי עדי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
תומך באשתו. הפוסט של אלי פרי/צילום מסך, אינסטגרם

כהן עצמה התייחסה גם היא להדחה, אולם השתמשה בטון מפוייס יותר. "אני נפעמת ונרגשת מהאהבה שאני מקבלת אחרי הפרק. שום דבר לא נעלם מעיניכם ומעינכן. אתם מציפים אותי בהודעות משמחות, מרגשות, כועסות, מצחיקות ומעצימות".

כהן, שהתמודדה בעבר בעונה השניה של "כוכב נולד" המשיכה: "כל כך שמחה שהייתה לי שוב הזדמנות להגיע אליכם הקהל, לגעת בכם שוב. זה שווה הכל. מודה על הזכות להביא לפריים טיים מסר שלדעתי הוא חשוב מאין כמוהו, עם שיר שהוא בנשמתי. תודה חמה מהלב לכל מי שטרח לכתוב לי, לתייג ולפרגן. אתם לא מבינים כמה זה מעצים ומחזק אותי. פשוט תודה".

מעריציה של כהן לא חסכו מילים קשות מברזילי. "מלכה! אל תתני לאף שופטת קנאית ועלובה להוריד מערכך" כתב גולש אחד, ואילו אחרת הוסיפה "אם השיפוט היה אובייקטיבי, היית ממשיכה".

עוד בוואלה!

ההריון של אדל בספלוב נחשף - והיא תפוצה ב-70 אלף שקלים

לכתבה המלאה

כהן מסרה בתגובה: "אלי בעלי היקר רודף צדק, וכמו שאתם מתארים לעצמכם גם ישב וראה הכול בלי עריכות, לכן הגיב בדרכו המיוחדת. אני מאוד שלמה ושמחה על הביצוע ועל המסר החשוב שהעברתי. מאז השידור הקהל מציף אותי באהבה עצומה והרבה הערכה, כנראה ששום דבר לא נעלם מעיניהם של הצופים וזה הכי מרגש".

וואלה! סלבס לא שרה מאז שמסיבת קריוקי תמימה הפכה לשריפה. הרמקול לא עמד בטונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully