וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה לעתיד: קייט מידלטון חוגגת 40

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 14:29

המסיבות הפרועות בקולג', היחסים המתוחים עם המלכה אליזבת', המחוות המיוחדות לנסיכה דיאנה והריב המתוקשר עם מייגן מרקל: וואלה! סלבס חוגגת 40 לקייט מידלטון, הדוכסית שהפכה לאייקון בתוך עשור אחד בלבד

קייט מידלטון, פורטרט לגיל 40. פאולו רוברסי, אתר רשמי
מזל טוב, נסיכה! קייט מידלטון/אתר רשמי, פאולו רוברסי

דוכסית קיימברידג' קייט מידלטון חוגגת ממש היום (א') את יום הולדתה ה-40 והיא יכולה להישען לאחור, להביט על הדרך שעברה ולהיות גאה. מי שהגיעה ממשפחה מבוססת, הכירה את הנסיך וויליאם באוניברסיטה ונחשבה לנערת מסיבות מפונקת, עברה מהפך מרהיב לנגד עיני הציבור והפכה לאישה האהובה ביותר בממלכה הבריטית.

הדרך לא הייתה פשוטה, בלשון המעטה, ומידלטון נלחמה כדי להגיע למעמד בו היא אוחזת היום. לרגל המאורע החגיגי, וואלה! סלבס חזרה לכמה תחנות בחייה של מי שהצליחה להפוך לעמוד התווך במשפחת המלוכה ולתחזק שיער לא פחות ממושלם תוך כדי - מלאכה לא פשוטה, מסתבר, כשיש לך כתר על הראש.

ההתחלה: שורטס ובירה

קייט מידלטון מגיעה לדיסקו צדקה בלונדון, 17 בספטמבר, 2009. AP
קייט מידלטון מגיעה לדיסקו צדקה בלונדון, 17 בספטמבר, 2009/AP

בשנת 2001 קייט מידלטון והנסיך וויליאם היו סטודנטים באוניברסיטת סנט אנדרוז בסקוטלנד. מקורבים למידלטון סיפרו שהייתה פופולארית מאוד ונבחרה לצעוד בתצוגה אותה ארגנה מחלקת האופנה של האוניברסיטה. קייט צעדה על המסלול כששמלה שקפה לחלוטין כיסתה את גופה וזה הספיק לוויליאם, שישב בקהל ואמר לחבר "וואו, היא לוהטת".

ABC דיווחו שוויליאם לא בזבז זמן, ונשק למידלטון במסיבה שנערכה כבר באותו הערב. למרות שזו הייתה יכולה להיות התחלה מדהימה, החיים האמיתיים מורכבים יותר וקייט נסוגה לאחור. באותה תקופה, היא ניהלה מערכת יחסים עם סטודנט אחר אבל בואו, לא היה לו הרבה סיכוי מאותו הרגע. הם נפרדו וזוג חדש נולד.

עוד בוואלה!

טרגדיה: בנה של שינייד או'קונר מת בגיל 17

לכתבה המלאה
: הנסיך וויליאם וחברתו קייט מידלטון לאחר טקס קבלת כנפי הטיס של הנסיך בבסיס חיל האוויר המלכותי (RAF) בקרנוול, אנגליה, 11 אפריל 2008. Paul Ellis, AP
"וואו, קייט לוהטת"/AP, Paul Ellis

ההתחלה של מידלטון בארמון לא הייתה פשוטה. בני המלוכה חששו ממי שהגיעה ממשפחה אמידה והצטיירה כמו נערה מפונקת שהעבירה חלק גדול מלימודיה במסיבות רוויות באלכוהול ואאוטפיטים מביכים. לאחר שסיימה ללמוד, התקשתה לעבוד במשרה מלאה, דבר שגרם למלכה אליזבת' לכנותה "עצלנית".

"למרות גילה המופלג, המלכה היא בת המלוכה שעובדת יותר קשה מכולם. זה היה בלתי מתקבל על הדעת שהמשפחה תקבל אליה אישה שלא עובדת במשרה מלאה", כתבה הביוגרפית המלכותית קייטי ניקול. מידלטון נעלבה עד עמקי נשמתה, אך שמרה על שתיקה.

המלכה ייעצה לה למצוא עבודה שקשורה בצדקה ומידלטון החליטה להקשיב לה והחלה לעבוד בעמותה שמסייעת לילדים חולים.

האימא של כולנו

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון יוצאים מהכנסייה בסיום טקס חתונתם. רויטרס
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון יוצאים מהכנסייה בסיום טקס חתונתם/רויטרס

מידלטון והנסיך וויליאם התארסו בשנת 2010 והוא העניק לה את הטבעת של אימו המנוחה, הנסיכה דיאנה. מאותו הרגע, אמצעי התקשורת השונים לא הפסיקו להשוות בין השתיים, ולדמיין מה היה קורה אם התאונה הטראגית שגדעה את חייה של דיאנה לא הייתה מתרחשת.

קייט הבינה את המעמד המיוחד ובריאיון שהשניים העניקו לתקשורת אחרי האירוסים, היא הסבירה שהמחווה נגעה לליבה. "כשקייט תענוד את הטבעת בחתונה שלנו, זה ירגיש כאילו אימא נמצאת שם איתנו", אמר וויליאם.

טבעת הנישואים של הנסיכה דיאנה ושל אשתו לעתיד של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון. רויטרס
טבעת הנישואים של הנסיכה דיאנה ושל אשתו לעתיד של הנסיך וויליאם, קייט מידלטון/רויטרס

הטבעת המלכותית הובילה לשורה של מחוות אופנתיות נוגעות ללב שקייט עשתה לזכר דיאנה המנוחה. הבולטת שבהן הגיעה אחרי שמידלטון ילדה את הנסיך ג'ורג' ובני הזוג יצאו להצטלם עם הרך הנולד. האם הטרייה בחרה בשמלה אדומה שהזכירה את התלבושת של דיאנה ביום היא וצ'ארלס הפכו להורים לוויליאם.

קייט מידלטון במחווה אופנתית לנסיכה דיאנה אחרי לידת בנה השלישי. GettyImages
קייט מידלטון במחווה אופנתית לנסיכה דיאנה אחרי לידת בנה השלישי/GettyImages

ואז הגיעה מייגן

מייגן מרקל עם קייט מידלטון. GettyImages
מייגן מרקל עם קייט מידלטון/GettyImages

בואו נודה באמת: כאשר מדברים על ממלכתיות, המשך השושלת וציות לכללי הארמון, אין ספק שמידלטון משאירה למרקל אבק. מייגן הגיעה לארמון בתקופה בה לקייט היה ניסיון של נשים בניווט בין החוקים הנוקשים והעובדה שמרקל היא תמונה של כל האיסורים בספק החוקים לא הוסיפה לה נקודות אצל המלכה.

למרות שבתחילה השתיים נראו מיודדות, החתול השחור לא איחר להגיע. שמועות אודות ויכוחים בלתי פוסקים בין השתיים הציפו את אתרי הרכילות, כאשר השיא הגיע בדמות ריב קולני במיוחד סביב השמלה של הנסיכה שרלוט בחתונה של הארי ומייגן.

למרות שהארמון ניסה להרגיע את הרוחות ולהסביר שמדובר בשמועות זדוניות והשתיים מסתדרות בצורה מדהימה, הבלוג crazy days and nights פרסם שבחג המולד האחרון, מייגן שלחה לקייט סכין במתנה. האם זה איום או סתם מתנה בטעם רע? נמשיך לעקוב. ולפחד.

קלאס באפס מאמץ

קייט מידלטון, הנסיך הארי. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קייט מידלטון, הנסיך הארי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

לא נעים להגיד, אבל קייט חייבת חלק משינוי התדמית שעברה למגיפת הקורונה. בניגוד לבני מלוכה רבים שנתפשים כמרוחקים ומורמים מעם, מידלטון לא חששה להשתתף בשיחות זום ולהודות שהיא עייפה מסגרים עם שלושה ילדים קטנים בבית.

לאחר הרצח האכזרי של שרה אברלנד, תושבת לונדון שנרצחה על ידי שוטר, הגיעה מידלטון להניח פרחים באנדרטה לזכרה ואף כתבה להוריה האבלים. "היא זוכרת את התחושה שליוותה אותה כשצעדה ברחובות לונדון בלילה בתור אישה צעירה", סיפר מקורב לקייט ל-HELLO!. "היא פשוט פעלה כי הסיפור הזה נגע לליבה".

מידלטון לא מסתפקת באיגרות תנחומים רשמיות או הודעות מוקלטות ואינה חוששת ממגע ישיר עם הציבור. ממש כמו הנסיכה דיאנה, שנחשבה לפורצת דרך בארמון כשחיבקה נשאי HIV, גם קייט ממשיכה את הקשר הישיר בין הארמון לציבור ומצאה את האיזון המושלם בין הקיבעון של המלכה אליזבת' לזלזול הבוטה של מייגן מרקל. וזו, חברים, תכונה של דוכסית אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully