וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: בנה של שינייד או'קונר מת בגיל 17

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 12:19

בנה של הזמרת האירית הוכרז כנעדר ולאחר מכן נמצא מת והוא בן 17 בלבד. אוקונר ספדה לו בחשבון הטוויטר שלה וכתבה "בני היפה, האור של חיי, הלוואי ותנוח על משכבך בשלום". וואלה! סלבס כואבת

שינייד אוקונור. GettyImages
הלב נשבר. שינייד או'קונר/GettyImages

שיין או'קונר, בנה בן ה-17 של הזמרת שינייד או'קונר, נמצא מת בסוף השבוע האחרון לאחר יומיים מתוחים בהם הוכרז כנעדר. משטרת אירלנד השתתפה בחיפושים אחריו ואף פרסמה מודעות עם תמונתו ופרטיו.

שינייד התייחסה לבנה במספר ציוצים בחשבון הטוויטר שלה. ביום חמישי האחרון, כששיין הוכרז כנעדר, כתבה: "זהו מסר לבני. שיין, ההיעדרות הזו כבר לא מצחיקה ואתה מפחיד אותי מאוד. תגיע בבקשה לתחנת משטרה. אם אתה נמצא עם שיין, התקשר בבקשה למשטרה למען בטחונו".

או'קונר הפנתה אצבע מאשימה כלפי בית החולים בו בנה היה מאושפז. "איך נער בן 17, שסבל מטראומה והיה מאושפז תחת השגחה בגלל מחשבות אובדניות, הצליח להיעלם? כמובן שבית החולים מסרב לקחת אחריות. אם משהו יקרה לבני במשמרת שלהם - תביעות".

למרבה הצער, לאחר חיפושים אינטנסיביים, גופתו של שיין אותרה בעיירה וויקלו. זמן קצר לאחר, אימו ספדה לו "בני היפה, נביאים נסטה עלי שיין או'קונר, האור של חיי, החליט לסיים את מאבקו הארציים היום והוא עם אלוהים עכשיו. הלוואי והוא ינוח בשלום ושאיש לא ילך בדרכו. אני כל כך אוהבת אותך, תנוח עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully