וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עוד לא קרה: שרית חדד בתמונה משפחתית נדירה

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 22:58

הזמרת שיצאה מהארון רק לפני כחודשיים, העלתה תמונה חדשה לכבוד החג, עם בת הזוג והילדות. וואלה! סלבס מתרגשת

בחודש ספטמבר האחרון, שמחנו והתרגשנו יחד עם שרית חדד, כשחשפה את בת הזוג שלה, תמר יהלומי, בקליפ לשיר החדש שלה - "אהבה כמו שלנו".

מאז, היא הספיקה גם להודות לה מעל הבמה באחת מהופעותיה והנה הערב (מוצ"ש) היא אף הגדילה לעשות והעלתה תמונה יחד עם שתי בנותיה, נויה (4) ושירה (1.5). הכיתוב שבחרה לתמונה: "חג שמח ממני ומהמשפחה שלי".

שרית חדד ובת הזוג. יוטיוב, צילום מסך
שרית חדד ותמר יהלומי מתוך הקליפ/צילום מסך, יוטיוב

כזכור, חדד בת ה-43 השיקה לפני כחודשיים באופן רשמי את בת זוגה בשנתיים האחרונות, המוזיקאית והפזמונאית תמר יהלומי, שכתבה לה את השיר "אהבה כמו שלנו" בצוותא עם יונתן קלימי. בסוף הקליפ לשיר החדש, מתיישבות השתיים על ספסל ומתחבקות.

יהלומי בת ה-27 נולדה וגדלה בחולון להורים ממוצא בוכרי-מרוקאי וכשהייתה בת 16 וחצי, השתתפה בתוכנית "כוכב נולד". לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון, התגייסה ללהקת חיל חינוך ולאחר השחרור החלה לעסוק במוזיקה במשרה מלאה ככותבת ומלחינה.

עם צאת השיר כתבה חדד באינסטגרם שלה את המילים הבאות: "שיר חדש, כתוב ומבוצע מדם ליבי. הקליפ החדש מציג את האהבה מנקודת המבט שלי על העולם ועל עצמי. היום כשהבנות שלי גדלות במהירות עם עיניים סקרניות אני שמחה להציג להן את היכולת להיות מה שהן רק רוצות וללמד אותן שהחופש, הזמן והבחירה מעל הכל. תודה על המשפחה שלי והמקום בו הקריירה והמשפחה התמזגו - זה רגע שלם בשבילי".

וואלה! סלבס מעוניינת לדעת לאן שולחים טפסי אימוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully