וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אב השנה": כוכבת הרשת נגד אוהד בוזגלו

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 15:39

המשפיענית אבי אבישג פרסמה סרטון חדש בו היא החמיאה לפאני בר מוחא על התמודדותה עם הגרוש המפורסם בוזגלו, שלא אהב את הביקורת לה זכה והגיב בחריפות. וואלה! סלבס שומרת בקתה

הצופים בעונה הנוכחית של "הישרדות" נחשפו למערכת היחסים המורכבת בין אוהד בוזגלו לגרושתו ואם ילדיו פאני בר מוחא, שנמצאת גם היא על האי. לשניים היסטוריה ארוכה וסבוכה, ומי שפחות התחברה להתנהגותו של בוזגלו היא כוכבת הרשת אבי אבישג.

אבישג, שחוץ מהיותה משפיענית היא גם הפרזנטורית בסושיאל של תחנת הרדיו 99FM ושל ערוץ הבידור NOW, שיבחה את פאני והשוותה את מערכת היחסים של השניים לסביבה בה גדלה.

"הוויכוחים עם אוהד הזכירו לי את הבית שאני גדלתי בו. אבא שהוא לא אב השנה בואו נקרא לזה ככה, ואימא פייטרית שיודעת מתי ואיך לענות וגם על מה להבליג, כי אין עם מי לדבר".

הישרדות אודליה סוויסה אוהד בוזגלו פאני בוזגלו. אביב חופי
גרושים ונהנים. אודליה סוויסה, אוהד בוזגלו ופאני בר מוחא/אביב חופי

מי שלא התחבר לסרטון היה בוזגלו עצמו, שהגיב בזעם: "אשתדל להיות עדין בתגובה אבל את חוצפנית וקשקשנית. עליי אפשר להגיד הרבה דברים אבל על דבר אחד אין ולא היה עוררין אף פעם וזה על האבאות שלי. לפני שאת מקשקשת שטויות תבדקי טוב על מה מדברת.יכולת לשאול גם את פאני בעצמה או את כל מי שמכיר את האבאות שלי ומה אני בשביל ילדיי!!! בטוח שיש עם מי לדבר ויש מצב שאני גם אב השנה לפחות ביחס לאחרים במצבי.אני מציע לך להתנצל ולחזור בך לאחר שיחה עם מקורב. אם אמרת את הדברים בגלל שבעבר פנית אליי באופן פרטי ולא זרם לנו אז חבל".

עוד בוואלה!

שוב היא כאן: תקווה גדעון הסתכסכה עם נעמי הורביץ

לכתבה המלאה
אוהד בוזגלו. אינסטגרם, צילום מסך
אוהד בוזגלו/צילום מסך, אינסטגרם

אבישג הגיבה לדבריו של בוזגלו, שהמשיך באותו הקו. לאחר שהיא כתבה שהסצנה הזכירה לה סיטואציה שהתחוללה בין הוריה, אוהד כתב: "התבלבלת בסיטואציה. כל הרצון לפרגן לא על ידי עוול למישהו אחר! מה שאת זוכרת זה לא מה שקרה כאן גברת".

אבי כתבה "אני מגיבה על מה שראיתי" ובוזגלו החליט ללכת על הקו האישי - ולא בפעם הראשונה, כפי שאפשר לראות בתגובות. "את מחפשת דרך להתפרסם וזו לא הדרך. לכל מילה יש משקל גם אם את קומיקאית, מוצלחת יותר או פחות".

וואלה! סלבס מפחדת להיתקע באי בודד בלי גישה למחליק שיער וטוסטר משולשים.

בצד של מי אתם?

אבי אבישג
אוהד בוזגלו
אני אגוז קוקוס סקרן
2025 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully