וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב היא כאן: תקווה גדעון הסתכסכה עם נעמי הורביץ

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:03

העונה החדשה של הגולסטאריות לא מפסיקה ליצור סכסוכים מתוקשרים בין המתמודדות, כאשר הפעם מדובר בהערות גזעניות שגדעון השמיעה כלפי הורביץ, שהגיבה וקיבלה תמיכה מנטלי דדון. וואלה! סלבס מכבסת בסטורי

נעמי הורביץ תקווה גדעון. אינסטגרם, ניר פקין, צילום מסך
אישה לאישה קטטה. נעמי הורביץ ותקוה גדעון/צילום מסך, אינסטגרם, ניר פקין

העונה הנוכחית של הגולסטאריות נמצאת רק בתחילת דרכה, אבל נראה שכבר אפשר לקבוע שמדובר בתמהיל נפיץ במיוחד של נשים שלא מפסיקות להיקלע לעימותים וסכסוכים זו עם זו.

הפעם מדובר בתקווה גדעון ואשת העסקים נעמי הורביץ, שהחליטו לפתוח את המשקעים ביניהן לעיני הציבור. באחד מפרקי התכנית, גדעון התייחסה להורביץ בתור "הסינית מהתרופות". הכוונה היא לגרוש של נעמי, חיים, שכיהן בתור מנכ"ל חברת התרופות "טבע". מלבד הגזענות באמירה, יש בה טעות בסיסית גדולה: הורביץ אינה סינית, אלא תאילנדית.

נעמי הורביץ. אינסטגרם, צילום מסך
נעמי הורביץ/צילום מסך, אינסטגרם

אם זה לא מספיק, המתמודדת תמי יחזקאל צחקה על עברה של הורביץ, שהייתה מעסה והזכירה ש"עד אתמול היא קיפלה מגבות בצורת ברבורים". נעמי התייחסה לאמירות המעליבות בסטורי שהעלתה וקיבלה חיזוק פרטי מנטלי דדון, שהסתכסכה גם היא לאחרונה עם תקווה.

"הלב שלי מתרגש לקבל את התגובות והחיזוקים של כולכם. כמה מחמם את הלב לראות שיש אנשים שונים וטובים, כאלה שמקבלים את האחר ואת השונה. כנראה שטעיתי כשחשבתי שדווקא אנשים שחוו גזענות יקבלו את האחר ויחבקו אותו ובמקום לקרב הן בוחרות אוצר מילים פוגע, מעליב חסר רגש ומלא בגזענות. אני נעמי הורביץ תאילנדית גאה ומקפלת מגבות גאה!".

עוד בוואלה!

מזל טוב: הזוכה הגדולה של "הדוגמניות" ילדה בן

לכתבה המלאה
נעמי הורביץ נטלי דדון. אינסטגרם, צילום מסך
אין ריב בלעדיה. נטלי דדון תומכת בנעמי/צילום מסך, אינסטגרם

מטעמה של תקווה גדעון סירבו להגיב לכתבה.

וואלה! סלבס נקלעה לסכסוך מתוקשר עם הקופאית בטיב טעם, לאחר שאכלה סלמי כשהמתינה בתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully