וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך בת, תורידי את התמונה!": ניקול ראידמן מעוררת סערה

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 10:36

אשת העסקים המעושרת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בביקיני ועוררה סערת רשת שכללה כמה שמות מוכרים, אולם מי שבלטה בסלידתה היא יהודית באומן שהזדעזעה עד עמקי נשמתה. וואלה! סלבס בלי פילטר

אחרי סערת הפוטושופ והריב המתוקשר בין גל גברעם לטום אביב, הגיעה העת לשערוריה חדשה שנולדה ברשתות החברתיות. הפעם מדובר בניקול ראידמן, שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בביקיני. ראידמן, שידעה כמה אמוציות התמונה תעורר, הסבירה למה החליטה לפרסם אותה.

"אף פעם לא מתלבטת מה להעלות, גם בידיע שזה יעשה למישהו צרבת. הפעם התלבטתי. זו קצת עוברת את הגבולות שלי עם עצמי. אם נשים בצעד את כל התגובות שתכף יגיעו כמו " את אמא, תתבישי לך "… אני אמא ל 2, אני בת 35, לא בדיוק מלכת הכושר, גם התזונה שלי בנוייה בעיקר על ג'אנק פוד. שנים חייתי עם שכבות שלי איפור וחליפות שמבגרות אותי ושנאתי את הגוף שלי. היום השלמתי עם מי שאני, זה מה יש, והאמת, מה שיש זה לא רע. אומנם אני כבר לא 43 קילו כמו פעם, אבל מסתפקת במה שיש ומודה על זה. תלמדו לאהוב את עצמכן כמו שאתן, ושימו ז** על מה אחרים חושבים".

חתונה יהודית באומן. ניר פקין
פחות התחברה. יהודית באומן/ניר פקין

לצד תגובות מפרגנות מאביבית בר זוהר וחנה לסלאו, היו כאלה שלא הבינו מה מטרת התמונה. יהודית באומן, אשתו של שימי תבורי ואישה שלא חוששת להביע את דעתה בפומבי, החליטה שלא לחסוך מניקול מילים קשות.

"שכחת גברתי שיש לך בת והיא תראה את תמונותיה של האמא, תמונות לא צנועות. מה את רוצה להשיג בזה? רזון? שוב על אותו בסיס יודעים אנו גברתי שאת חטובה, אבל יש בנות קטנות צעירות וגם בוגרות שזה הדבר והדוגמא האחרונה שאת צריכה לתת. פה אתם המדיה שוב עושה זאת, הורגות את הצורך של בנות להיות מי שהן. הריקנות שבתמונות הללו לא יביאו אור ובריאות על כולם. תורידי בבקשה את התמונה הזאת ותחשבי כאמא מה את רוצה להשיג פה? שהרי לא חסר לך כלום חוץ מבניית תא משפחתי ומודל לבתך המתבגרת".

ניקול ראידמן מסרה בתגובה: "אור ואהבה".

וואלה! סלבס הייתה מעלה תמונת ביקיני, אבל ליבה הרחום חס על ראייתם של הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully