וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודית באומן במסר לילדיו של שימי תבורי: "הגיע הזמן שהם יתנו מעצמם"

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 13:47

שימי תבורי ובת הזוג הגיעו לצפות בהצגת ילדים חדשה, ובאומן ניצלה את המעמד כדי להעביר מסר לבן אל תבורי, אחיו ואחיותיו: "העמדתי אותו על רגליו, אתם צריכים לכבד אותו". וואלה! סלבס דם סמיך ממים

שימי תבורי יהודית באומן פינוקיו. רפי דלויה,
רומן משפחתי/רפי דלויה

בשנים האחרונות מערכת היחסים בין יהודית באומן, שימי תבורי ובני משפחתו תפסה את הכותרות לא פעם. התבורי'ז ידועים בתור אנשים שלא רוצים או מצליחים לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית, והקהל קיבל הצצה לכל מריבה, קונפליקט או סכסוך שהפכו למתוקשרים במיוחד.

בני הזוג הגיעו יחד עם חלק מהנכדים לצפות בפרמיירה של ההצגה "פינוקיו", בכיכובם של טוביה צפיר וידידיה ויטל מבית התיאטרון הארצי מיסודו של סמי לוי.

היום (ג') באומן, בת הזוג של תבורי, יצאה במסר של פיוס וביקשה מילדיו להניח את משקעי העבר בצד ולכבד את אביהם. תבורי, שיקבל בהמשך החודש פרס הוקרה על מפעל חייו בטקס חגיגי, רוצה שבני משפחתו יגיעו לכבד את המעמד.

שימי תבורי יהודית באומן פינוקיו. רפי דלויה,
עם הנכדים/רפי דלויה

בשיחה שקיימה עם וואלה! סלבס, פנתה באומן לילדיו של תבורי: "אני קוראת לילדים להגיע לטקס מפעל החיים של שימי, לבקש מהם שיכבדו את היום הזה. הגיע הזמן שהם יבינו שאבא שלהם עבר כל כך הרבה והגיע הזמן שהם יתנו קצת מעצמם. בן אל וכולם, כל ילדיו כי מגיע לאבא. הגיע הזמן שכולם ישלימו עם העובדה ששימי מאד שמח ונמצא במקום הכי טוב שהיה אי פעם, ללא הצגות, בגידות והימורים. העמדתי אותו על רגליו, נתתי ערכי תרבות ושפת דיבור".

בהמשך, הסבירה שלא רק ילדיו מוזמנים לקחת חלק באירוע המרגש: "הם חייבים להבין שדם לא הופך למים ויש המון דברים טובים בשימי. הפרס למפעל חיים הוא דבר שמרגש את אבא וסבא שימי, והם צריכים לתת לו כבוד. אני מבקשת: תפתיעו אותו בהרכב מלא, כולל נשותיו לשעבר. הגיע הרגע הגדול שלא היה שימי זמר ענק ואישיות מיוחדת לב זהב עשה שינוי בלתי רגיל בחייו".

וואלה! סלבס יודעת שכל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, והאומללות מתגוררות בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully