וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבא: "קורטני קרדשיאן רוצה להיכנס להיריון"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 14:25

כוכבת הריאליטי וארוסה הטרי טראוויס בארקר עוד לא החליפו טבעות, אבל הם כבר מתכננים את השלב הבא במערכת היחסים שלהם: היריון. מהר, שמישהו ירחיק את סקוט דיסיק מחפצים חדים. וואלה! סלבס מבייצת

קורטני קרדשיאן, VMA. GettyImages
משפחת אדמס. קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר/GettyImages

בתחילת השבוע שעבר התעוררו תושבי מדינת ישראל לקולות צהלולים ותופים: קורטני קרדשיאן ובן הזוג שלה, המוזיקאי טראוויס בארקר, התארסו אחרי זוגיות דביקה בואכה דוחה.

למרות שהחתונה עוד לא התקיימה (אבל אולי נמכרה לספיישל טלוויזיוני כי הן עדיין הקרדשינאנ'ז), בני הזוג כבר מתכננים היטב את הצעד הבא בחייהם: תינוק. מקורבים לקרדשיאן ובארקר סיפרו לערוץ E! שהיריון נראה קרוב מתמיד. לידיעת הקורא סקוט דיסיק: זה השלב בו וואלה! סלבס ממליצה לך לעבור לקרוא אייטם אחר.

"הם מקווים שזה יקרה עד השנה הבאה", סיפר מקורב לבני הזוג. "שניהם אוהבים ילדים ואין דבר שישמח אותם יותר מתינוק משותף. קורטני תמיד רצתה ילד נוסף ועכשיו כשהיא עם טראוויס, היא חושקת בזה יותר מתמיד. שניהם הורים נהדרים שנהנים מאוד עם ילדיהם וטראוויס הוא אב מדהים, כך שהצעד הזה טבעי מאוד".

לקרדשיאן יש שלושה ילדים ממערכת היחסים המעורערת שניהלה עם דיסיק: מייסון (11), פנלופה (9) וריין (6). בארקר היה נשוי בעבר לדוגמנית שאנה מוקלר והוא אב ללנדון (17) ואלבמה (15).

וואלה! סלבס חתמה על ספיישל טלוויזיוני עם ערוץ הכיבוד, אבל סיימה אותו לפני שהצלם הגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully