וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה יום עצוב: איך סקוט דיסיק הגיב לאירוסים של קורטני קרדישאן?

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 7:52

דיסיק, האקס המיתולוגי ואבי ילדיה של כוכבת הריאליטי, מעולם לא קיבל בעין יפה את מערכת היחסים שלה עם טראוויס בארקר. רגע אחרי שהשניים התארסו, מקורביו מספרים שהוא במצב לא פשוט. וואלה! סלבס מתגברת

סקוט דיסיק, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
יעבור לו. קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעקב אחרי מעלליהם של סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן בתכנית הריאליטי המשפחתית, יודע שמערכת היחסים ביניהם מעולם לא הייתה בריאה בלשון המעטה. בני הזוג, שניהלו מערכת יחסים שנמשכה עשור לסירוגין, חוו שלל משברים ופרידות שתועדו היטב וכללו השלכת בגדים, ניפוץ מראות, חשדות לבגידה ושאר אירועים מטלטלים.

למרות הדרמה, השניים הביאו לעולם שלושה ילדים משותפים וקורטני נפרדה מסקוט סופית בשנת 2015. הוא ניסה למלא את החלל כשניהל מערכות יחסים עם נשים צעירות, אבל מעולם לא הצליח להתגבר על האקסית המפורסמת. כעת, לאחר שהיא התארסה לבן זוגה טראוויס בארקר, מצבו של דיסיק לא פשוט.

סקוט דיסיק. GettyImages
לא נשבר לנו הלב/GettyImages

מקורבים לאיש העסקים סיפרו לערוץ E! שהוא "לא הופתע" מהאירוסים, וכי בנות המשפחה אמרו לו שזה עשוי לקרות. עם זאת, סיפרו חבריו, "החדשות העציבו אותו מאוד והוא שרוי במצב רוח רע".

"תמיד יהיו לו רגשות כלפיה כי היא אם ילדיו והוא תמיד יהיה חלק ממשפחת קרדשיאןף אבל כרגע הוא פשוט לא מסוגל לדבר איתה. קשה לי להיות ליד קורטני וטראוויס". נו, עם כל המזמוזים שלהם, קשה להאשים אותו.

מקורב אחר סיפר שדיסיק מנסה להסתיר את חוסר שביעות הרצון שלו, אבל לא עושה זאת בהצלחה יתרה: "סקוט מאוד ממורמר. הוא מנסה להיות שמח בשביל קורטני, אבל עמוק בפנים הוא תמיד ירגיש פספוס על כך שמערכת היחסים ביניהם לא עבדה. העובדה שהיא רצינית לגבי טראוויס מכאיבה לו עוד יותר".

וואלה! סלבס ניסתה לפרגן לאקס שלה, אבל זה נגמר בלילה בתא המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully