וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הגוף שלי והבחירה שלי": בילי אייליש מוחה

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 11:11

הזמרת הצעירה הופיעה בטקסס מול קהל גדול של מעריצים ולא חסכה את דעתה על חוק ההפלות הדרקוני שנכנס לתוקפו במדינה: "נמאס לי מגברים מבוגרים שחושבים שיש להם זכות לדבר על הגוף הנשי!". וואלה! סלבס אג'נדה

בילי אייליש, מט גאלה 2021. GettyImages
יו גו גירל! בילי אייליש/GettyImages

בשבועות האחרונים ארצות הברית סוערת סביב חוק הפלות שנכנס לתוקפו בטקסס, ואוסר על נשים לבצע הפלה גם אם ההיריון נוצר כתוצאה מאונס או גילוי עריות. כוכבות רבות משתתפות בהפגנות, כותבות טורי דעה ולא מהססות להביע את דעתן על הנושא.

גם לזמרת הצעירה בילי אייליש היה מה להגיד ובהופעה שקיימה בטקסס, היא לא חסכה מילים כדי לתאר את עוגמת הנפש שהיא מרגישה.למעשה, הזמרת קיללה כל כך הרבה, עד שאי אפשר היה למצוא קשר בינה ובין הליידי העדינה והביישנית שפגשה את הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בשבוע שעבר.

טקס אוסקר 2020 בילי אייליש. GettyImages
טקס אוסקר 2020 בילי אייליש/GettyImages

"נמאס לי מגברים מבוגרים שחושבים שיש להם זכות לדבר על הגוף הנשי. כשהם העבירו את החוק המחורבן הזה, במעט ביטלתי את ההופעה שלי. רציתי להעניש את המקום הזה כיוון שהוא איפשר לזה לקרות. אבל אז הבנתי שאתם, האנשים שחיים פה - אתם הקורבנות. אנחנו צריכים להגיד למקבלי ההחלטות לסתום את הפיות שלהם. הגוף שלי, הבחירה שלי!", זעקה אייליש לקול תשואות הקהל.

וואלה! סלבס יודעת שהגוף שלה וההחלטה היא שלה, ולכן היא החליטה לצרוך 10,000 קלוריות ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully