וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומה תורמן חושפת טראומה: "זה הסוד הכי אפל שלי"

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 12:53

השחקנית המוערכת כתבה טור דעה מיוחד נגד חוק ההפלות שעבר בטקסס, וחשפה שעברה הפלה כשהייתה בסוף שנות העשרה שלה: "זו הייתה החלטה קשה ומייסרת, אבל היא הובילה לחיים מלאים באושר ואהבה", הסבירה תורמן. וואלה! סלבס אמיצה

אומה תורמן. GettyImages
נהדרת. אומה תורמן/GettyImages

בתחית החודש נכנס לתוקפו חוק דרקוני בטקסס, שאוסר על נשים לעבור הפלה אחרי שישה שבועות, גם אם מדובר בהיריון שנוצר כתוצאה מאונס או גילוי עריות. ארצות הברית כולה הזדעזעה והכוכבים מעבר לים מיהרו לחלוק עם העולם את דעתם על הפסיקה הקשה.

השחקנית אומה תורמן (51) כתבה טור מיוחד ל"וושינגטון פוסט" בו יצאה נגד החוק, וסיפרה שעברה הפלה בצעירותה: "ההחלטה להפיל בסוף שנות העשרה שלי הייתה הקשה ביותר שלקחתי בחיי. היא גרמה לי להתייסר וגורמת לי לעצב עד היום, אבל היא סללה לי דרך לחיים מלאים באושר ואהבה. ההחלטה להפסיק את ההיריון איפשרה לי להפוך בהמשך לאימא שרציתי והייתי צריכה להיות".

אומה תורמן. splash
חוויה קשה. תורמן/splash

תורמן כתבה ששיתפה את הוריה בדילמה שעמדה בפניה, דבר שעזר לה לקבל את ההחלטה: "דיברתי עם ההורים שלי והחלטנו יחד, כמשפחה, שהפסקת ההיריון זה הצעד הנכון ביותר. יש הרבה כאב בסיפור הזה. זה היה הסוד הכי אפל שלי עד עכשיו. אני בת 51 וכותבת את זה מהבית בו גידלתי את שלושת ילדיי, שהם המקור הכי גדול בחיי לגאווה ואושר. הבאתי את הילדים הקסומים שלי לעולם עם גברים שאהבתי ובטחתי בהם מספיק כדי להקים איתם משפחה. אין בי חרטה על הדרך שבחרתי. אני מצדיעה לנשים שבחרו נתיב אחר".

בהמשך, הסבירה תורמן שלא הייתה חולקת את הסוד אלמלא החוק הנוראי והאחריות שמונחת על כתפיה: "אני פונה לכל אותן נשים ונערות שחשות בושה כיוון שאינן יכולות להגן על עצמן. לכל הנשים שכועסות כיוון שהזכות על הגוף שלהן נלקחה מהן וכל מי שהפכו מושא לבושה בגלל שיש להן רחם - להן אני אומרת - אני רואה אתכן. הישארו אמיצות".

וואלה! סלבס יודעת שלכל אישה יש זכות להחליט כמה משולשי פיצה היא אוכלת, ושום חוק לא יגיד לה אחרת!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully