וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתובב עם הילדים, תומך במלכה: הצד האחר של הנסיך פיליפ

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 13:53

סרט דוקומנטרי חדש ששודר הציג את הנסיך פיליפ ויתר בני המלוכה בתמונות וסרטונים שלא נראו מעולם. הנסיכים וויליאם והארי דיברו ברגישות על הסב המנוח ואילו מייגן מרקל הבריזה, כרגיל. וואלה! סלבס לא סולחת ולא שוכחת

הנסיך פיליפ. BBC, צילום מסך
המשפחה מתגעגעת. הנסיך פיליפ/צילום מסך, BBC

בחודש אפריל האחרון הנסיך פיליפ הלך לעולמו בגיל 99, אחרי שנים רבות של עשייה ציבורית פומבית, וגם מאחורי הקלעים. אחרי הכל, זה מה שקורה כשאתה נשוי למלכת אנגליה 72 שנים. רשת BBC שידרה אתמול (ד') סרט דוקומנטרי חדש ובו תמונות של פיליפ שלא נראו מעולם, וראיונות אינטימיים עם בני המלוכה.

"אצל סבא שלי, מה שראית זה מה שקיבלת. זה מה שהכי אהבתי בו. הוא תמיד נשאר עצמו באופן בלתי מתנצל, לא משנה איפה הוא היה, עם מי הוא דיבר או מה הוא עשה. הוא וסבתא היו זוג מתוק מאוד", אמר הנסיך הארי שהתראיין, באופן לא מפתיע, בלי מייגן מרקל.

הנסיך פיליפ. BBC, צילום מסך
תמונות שלא נראו מעולם/צילום מסך, BBC

בני המשפחה דיברו על פיליפ כפי שהם הכירות אותו - סבא ואבא אוהב, גבר בעל חוש הומור נהדר והיעדר בושה על אף הממלכתיות הנדרשת. ואי אפשר להתעלם מהזוגיות ההדוקה עם המלכה אליזבת', שהציבה אותו פעמים רבות בעמדת "הבעל של", למרות שהתפקיד שלו היה לא פחות חשוב משלה.

"הערצתי אותו בעיקר כי הוא ויתר על קריירה צבאית מבטיחה מאוד כדי לעמוד לצידה ולתמוך בה", סיפר הנסיך וויליאם. "הם היו אחד הזוגות המדהימים ביותר בעולם", אמרה הנסיכה יוג'יני. "סבתא הצליחה למלא את תפקידה בעזרת התמיכה של סבא".

עוד בוואלה!

כמעט ונפגע: הנסיך הארי, מייגן מרקל והסקנדל הגנוז

לכתבה המלאה
הנסיך פיליפ. BBC, צילום מסך
קורנים. הנסיך פיליפ והמלכה אליזבת'/צילום מסך, BBC

מלבד ריאיונות ששפכו אור על דמותו של פיליפ, בסרט הוצגו גם תמונות שלא נראו מעולם. בין היתר, סרטון בו הנסיך והמלכה אליזבת' הכריזו על האירוסים שלהם בשנת 1947, פיליפ משתובב עם בני המשפחה הצעירים, משיט סירה ועוד תחביבים שאופיניים לבני מלוכה ופחות לפשוטי העם.

וואלה! סלבס יודעת שבגלגול הקודם הייתה יורשת עצר של שושלת בינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully