וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט ונפגע: הנסיך הארי, מייגן מרקל והסקנדל הגנוז

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 21:26

בני הזוג שהפכו את הטרלת משפחת המלוכה לדרך חיים שקלו לחשוף את זהותו של בן המשפחה הגזען שחשש שתינוק כהה עור יהרוס את המוניטין המלכותי. למה הם ויתרו על הגילוי המסעיר ומדוע מייגן הבריזה מהלוויתו של הנסיך פיליפ? וואלה! סלבס פותחת

בווידאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בריאיון לאופרה ווינפרי/באדיבות yes ו-STINGTV, הארפו הפקות/CBS

בחודש מרץ האחרון הנסיך הארי ומייגן מרקל עוררו סערה לאחר שהעניקו ריאיון חושפני במיוחד לאופרה ווינפרי. בשיחה האמוציונלית, חשפה מרקל שמישהו מבני המלוכה חשש שבנה ארצ'י "יוולד עם גוון עור כהה מדי".

האמירה עוררה זעזוע מוצדק בעולם, אולם בני הזוג סירבו לחשוף את זהות האדם שסיפק את האמירה הגזענית "כדי ששמו הטוב לא ייפגע". למרות הגישה הממלכתית שמרקל נקטה, התברר שהרוחות מאחורי הקלעים סערו מאוד.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
לא נחים. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

ה"דיילי מייל" הבריטי חשף שבני הזוג שקלו ברצינות לחשוף את שמו של בן המשפחה הסורר, אולם החליטו לוותר על הצעד לאחר שהבינו כי הוא יגרום להם נזק משמעותי ובזמן שבארמון, ולמעשה בבריטניה כולה, ראו בריאיון מעשה נקמני - מייגן הרגישה "משוחררת".

הפרט העסיסי הגיע לאחר שפרק מספר חדש שנכתב על בני הזוג דלף, והוא לא היחיד: לפי הסופרים, הנסיך הארי נמצא בקשר שוטף עם אחיו וויליאם. אביו צ'ארלס, לעומת זאת, זוכה להרבה פחות שיחות טלפון. בנוסף, נטען כי מייגן מרקל לא הגיעה להלוויתו של הנסיך פיליפ כיוון שבני הזוג חששו שהופעתה "תעורר שערוריה".

וואלה! סלבס עוררה שערוריה בפיצריה לאחר שהסלייס שהזמינה עבר חימום במיקרוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully