וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילות של אריאנה גרנדה מתוודות: "אנחנו מקבלות איומים על חיינו מהמעריצים שלה"

16.9.2021 / 23:27

התאומות מק'אנה וטיילור פטרסון-הול הפכו לכוכבות רשת בזכות הדמיון היוצא דופן שלהן לזמרת אריאנה גרנדה, אך על אף ההצלחה הן מתוודות שמעריצי הזמרת מקללים אותן ואף מאיימים על חייהן

התאומות שנראות כמו אריאנה גרנדה/pinksweetener_

בעוד הכפילה של קים קרדשיאן זוכה לאהדה רבה ברשת ומחוצה לה והכפילות של הדוכסית מייגן מרקל מרוויחות עד 800 ליש"ט ליום מביקורים קצרים באירועים חברתיים, צמד הכפילות של אריאנה גרנדה מספרות שהן מקבלות איומים על חייהן ממעריצים של הזמרת רק כי הן "מעזות" לגנוב לה את הלוק.

הסטודנטיות מק'אנה וטיילור פטרסון-הול, מאונטריו שבקנדה, זכו לתשומת לב ראשונה לפני 5 שנים כשהחלו לפרסם את "כישוריהן המוזיקליים" באפליקציית Musical.ly. בשנה האחרונה התאומות הזהות בנות ה-20 צברו מספר לא רע של כ-40 אלף עוקבים בטיקטוק (@PinkSweetener), לאחר שהחליטו להעתיק אחד לאחד את סגנון הלבוש של הכוכבת אריאנה גרנדה. הדמיון הניכר הוביל לכמה דילים שסגרו עם מותגים שונים לקידום המוצרים שלהם ברשת, אולם מה שנראה כמו ניצני הצלחה אינם עוברים חלק אצל הצמד. מספר רב של מעריצי אריאנה גרנדה האשימו את התאומות בהעתקה גסה מהאלילה שלהן ואף איימו שיפגעו בהן אם לא יחדלו מכך.

המקור

והכפילות:

טיילור סיפרה ל"דיילי מירור": "אנחנו מבלות ביחד כל דקה ביום מאז שנולדנו. תמיד אהבנו להתלבש זהה, כי אנחנו אוהבות להיות תאומות זהות. אנחנו רוצות להיות יוצאות דופן בין ההמון והלבוש הזהה תמיד סובב אלינו ראשים. תמיד אהבנו את אריאנה גרנדה, אבל כשהתבגרנו התחלנו לאהוב יותר את הסטייל שלה. אנשים אמרו לנו מאז ומתמיד שאנחנו דומות לה, אבל עד היום אנחנו עדיין לא חושבות ככה. בחרנו להתחיל להתלבש כמו אריאנה גרנדה מכיוון שהסגנון שלה מאוד דומה לשלנו - אנחנו אוהבות אותו לא פחות ממנה".

טיילור הוסיפה: "כדי לשמור על הלוק, אחנו עוברות שיזוף עצמי מכיוון שבאופן טבעי אנחנו מאוד לבנות. מכיוון שאנחנו משתמשות בתוספות לשיער אסוף בקוקו, עלינו לתת לו מנוחה מספר ימים בשבוע כדי למנוע נזק. אנחנו שומרות על מראה בריא באמצעות דיאטה ופעילות גופנית".

"אנו מקבלות הרבה תגובות מעורבות למראה שלנו", אמרה מק'אנה, "יש אנשים שתומכים מאוד ואומרים שאנו מהוות השראה עבורן, בעוד שאחרים מגיבים רע מאוד". התאומות טוענות שהן לא נותנות לתגובות לעצור בעדן ומנסות להתעלם מהביקורות הרעות. מק'אנה הוסיפה: "חלק מהתגובות מגוחכות פשוט. כמה מהמעריצים של אריאנה גרנדה שונאים אותנו כי קיבלנו השראה מהסטייל שלה. הם שולחים לנו איומי מוות ומנסים להגיד לנו שמשהו אצלנו לא בסדר. אנחנו לא מבינות למה אנשים כל כך רעילים כשזה מגיע לאריאנה גרנדה".

צפו בסיפור המלא שלהן:

טנק יו, נקסט!

היא הוסיפה: "האופן בו אנו בוחרות להתלבש ולהתאפר לא פוגע באף אחד ואין לאף אחד זכות לומר לנו מה אנחנו יכולות או לא יכולות לעשות עם הגוף שלנו. אנחנו לא לוקחות שום דבר ללב מכיוון שאנחנו יודעות מי אנחנו ומה אנחנו שוות. מאז שהתפרסמנו בזכות המראה שלנו, אנחנו מקבלות יותר תשומת לב. עבדנו עם כמה מותגים, כולל שניים מהמותגים האהובים עלינו לתוספות שיער. מערכת היחסים שלנו לא השתנתה מאז שבחרנו לקבל השראה מאריאנה. תמיד היינו קרובות אחת לשנייה ותמיד התלבשנו אותו הדבר - הסגנון שלנו פשוט השתנה עם הזמן וכך יצא שהוא גם מזכיר מאוד את זה של אריאנה".

גם לוואלה! סלבס יש כפילות - אבל הן ממש לא דומות לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully