וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן עם אובמה וכת מסתורית: השמועות הכי מופרכות על ביונסה

4.9.2021 / 0:34

ביונסה נואלס, האישה והאגדה, חוגגת 40 שנות כשרון, הצלחה וירכיים עשויות פלדה. לצד העשייה המוזיקלית, היא עמדה במרכזן של כמה תיאוריות קונספירציה הזויות במיוחד, כאלה שהתחילו בתעודת הזהות שלה והגיעו עד חטיפתה של סיה. וואלה! סלבס אישה עצמאית

ביונסה מביכה את בתה, בלו אייבי/אינסטגרם

ביונסה ג'יזל נואלס קרטר, מתנת האלים לכדור הארץ והאישה המדהימה ביותר שקיימת על הפלנטה חוגגת ממש היום 40 שנות כשרון, יופי ועבודה קשה. לכבוד המאורע המרגש, וואלה! סלבס החליטה לחזור לשמועות הכי זדוניות שהופצו על קווין בי, אישה שמנסה לשמור על תדמית מצוחצחת עד שאחותה מתחילה להתחרפן במעלית.

מרומן עם ברק אובמה, דרך כת מסתורית ועד חטיפה על סיה - קבלו את השערוריות והספקולציות אליהן שורבב שמה של קווין בי.

וואלה! סלבס חושבת שזו זכות לחיות בתקופה בה ביונסה חיה, נושמת ובועטת. בריהאנה, כמובן.

היא לא באמת בת 40

ביונסה ג'יי זי. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה ג'יי זי/צילום מסך, אינסטגרם

לאורך השנים נפוצו שמועות רבות אודות גילה האמיתי של ביונסה. בריאיון שהעניק אביה, מת'יו נואלס, הוא אמר שבתו בגיל של אשר ופינק - שניהם מבוגרים ממנה. מי שהגדילה לעשות היאבחורה אלמונית שהעלתה פוסט בו סיפרה שראתה את רישיון הנהיגה של ביונסה וגילתה אמת מבהילה.

"ראיתי עותק של רישיון הנהיגה של ביונסה במחשב של המנהל שלי. תאריך הלידה שלה הוא ה-4.9.1974. אני חושבת שהיא אחת הפרפורמיות הטובות בכל הזמנים, אבל זה לא גורע מהעובדה שהיא שקרנית נהדרת". אם מדובר באמת לאמיתה, היום אנחנו חוגגים למעשה את יום הולדתה ה-47 של קווין בי ובכנות - זה רק גורם לנו לאהוב אותה יותר ולתהות מה הסוד למראה הנהדר. אולי זה קשור לעובדה שהיא שותה דם של ילדים.

עוד בוואלה!

אז יאללה ביי: הפרידות שהשאירו אותנו עם לסתות שמוטות

לכתבה המלאה

היא חברה בכת מסתורית

ביונסה והאילומינטי. יוטיוב, צילום מסך
ביונסה והאילומינטי/צילום מסך, יוטיוב

השמועה הוותיקה ביותר על קווין בי עוסקת בכך שהיא חברה באילומינטי, קבוצה שפעלה במקור במאה ה-18 ונולדה כדי לאתגר את ההשקפות הנוקשות של הכנסיה הקתולית. מאז עברה הקבוצה גלגולים רבים והיום היא מציבה את חבריה בתפקידי מפתח כדי לשלוט בעולם. בין החברים בה, לכאורה, ניתן למצוא את ברק אובמה, ליידי גאגא, המלכה אליזבת', בוב דילן, וויל סמית' ועוד רבים וטובים.

בקליפים והופעות רבות ביונסה נוהגת להצמיד את כפות ידיה כדי שיצרו צורה משולש או לכסות עין אחת שלה - סמלים מובהקים של הכת האפלה. אפילו הדור הבא משתייך לקבוצה המצומצמת, כך על ידי מאמינים הזויים: בלו אייבי, בתם הבכורה של ביונסה וג'יי זי, נקראת כך כדי לסמן את מקומה בהיררכיה השטנית - Burn Living Under Evil Illuminati's Very Youngest. אוקיי.

היא חטפה את סיה

בשנת 2016 נפוצה השמועה הנהדרת ביותר ברשימה: ביונסה חטפה את סיה, כלאה אותה במרתף והכריחה אותה לכתוב לה שירים. כמו קשאסה ומבטא מוזר, גם השמועה הזו נולדה בברזיל והיא מבוססת על ריאיון שהעניקה סיה שנה קודם לכן, בה סיפרה שלקחה חלק בצוות הכותבים של קווין בי.

"זה היה כמו מחנה כתיבה" אמרה הזמרת, והסבירה שביונסה מאוד מעורבת בתהליך היצירה ובמילות השירים. מעריצים טובי לב החלו לנתח את ציוציה של סיה ולחפש בהם רמזים לכך שהיא כלואה במרתף של ביונסה וג'יי זי. העובדה שסיה הגיעה לאירועים מתוקשרים לא הפריעה לשקרים לזרום כמו קפיריניה טובה.

היא לא הייתה בהיריון

ביונסה. אינסטגרם, צילום מסך
ביונסה/צילום מסך, אינסטגרם

בשנת 2011 הופיעה ביונסה בטקס פרסי MTV וחשפה בייבי באמפ לתפארת. השמועות אודות בטן מזויפת ושימוש בפונדקאית החלו להתעופף עוד לפני שקווין בי ירדה מהבמה וישנם אנשים שמאמינים עד עצם היום הזה שהיא לא הייתה בהיריון.

הזמרת הופיעה בתכנית אירוח באוסטרליה וכשהתיישבה, נראה שהבטן שלה מתקפלת בצורה שאינה אופיינית להיריון. העובדה שהיא שכרה קומה שלמה בבית החולים כשהגיעה שעת הלידה הוסיפה עוד שמן למדורה הקונספירטיבית, ומיטיבי הלכת טענו שהיא זייפה היריון כדי לאמץ בת שנולדה לאביה, מת'יו, מחוץ לנישואים.

היא הרגה את ג'ואן ריברס

ג'ואן ריברס חותמת על ספרה יומנה של דיווה משוגעת, ניו ג'רזי, 1 יולי 2014. Michael Loccisano, GettyImages
ג'ואן ריברס חותמת על ספרה יומנה של דיווה משוגעת, ניו ג'רזי, 1 יולי 2014/GettyImages, Michael Loccisano

כולם זוכרים את תקרית המעלית הידועה שהתרחשה אחרי המט גאלה בשנת 2014: סרטון אבטחה שהודלף חשף שסולאנז', אחותה הקטנה של קווין בי, הכתה את ג'יי זי מכות נמרצות במעלית לאחר האירוע הנוצץ.

הקומיקאית המנוחה ג'ואן ריברס צחקה אודות התקרית והשמיצה את בני המשפחה, כמו כל קומיקאי על פני כדור הארץ. מספר חודשים לאחר מכן, ריברס נכנסה לתרדמת לאחר שניתוח קטן שעברה הסתבך. היא נפטרה ב-4 בספטמבר של אותה שנה, בדיוק ביום בו ביונסה חגגה את יום הולדתה. ומה קורה כשמחברים אחד ועוד אחד? מקבלים ביונסה רוצחת.

היא ניהלה רומן עם ברק אובמה

ברק אובמה, ביונסה. GettyImages
ברק אובמה, ביונסה/GettyImages

לעם הצרפתי יש יחסים מוזרים מאוד עם סקס. מצד שני, למה ניתן לצפות מאומה בה אשתו של הנשיא הייתה המורה שלו?

זה לא סוד שבני הזוג אובמה הם חברים קרובים של ביונסה וג'יי זי, אולם ערוץ חדשות צרפתי לקח את החברות הזו צעד אחד קדימה ופרסם שברק אובמה וביונסה מנהלים רומן סודי. צלם פפראצי צרפתי בשם פסקל רוסטין התראיין לעיתון הצרפתי "לה פיגארו" והסביר מדוע סביר שהשניים פצחו ברומן סוער.

"אפשר לראות בהופעות טלוויזיוניות שנוצר מרחק בין בני הזוג אובמה. ראינו את המרחק הזה בעבר בין הנשיא לשעבר פרנסואה הולנד ובת הזוג שלו והם נפרדו. אותו הדבר לגבי ברק וביונסה: זה שמדובר בשמועה, לא אומר שאין צורך לבדוק אותה. כולנו זוכרים את מרילין מונרו ומוניקה לוינסקי".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully