וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר התהילה: הילדים שהתחילו ככוכבים והתרסקו

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 13:29

הם התחילו בתור ילדים חמודים וכשרוניים שכבשו את עולם הבידור, וסיימו כמבוגרים מעורערים עם חיבה לחומרים ממכרים, תחביבים מפוקפקים ויחסי ציבור גרועים. מה השתבש בדרך? וואלה! סלבס כוכב נופל

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

בסוף השבוע האחרון חגג השחקן מקולי קאלקין את יום הולדתו ה-41. מי שהתפרסם בסרט "שכחו אותי בבית" כשהיה בן עשר בלבד ופרש ממשחק בגיל 14, בילה חלק ניכר מחייו הבוגרים כשהוא נמצא תחת השפעה של אלכוהול, סמים או שניהם יחד.

קשה להאשים אותו: חייו של השחקן היו רצופים בטרגדיות משפחתיות וכשלונות אישיים, והעובדה שהוא הגיע לגיל 41 היא נס של ממש. לכבוד יום ההולדת, חזרנו לכמה כוכבים שהתחילו כילדים מוצלחים וסיימו כמבוגרים מעורערים.

בריטני ספירס

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

התחלה: הקריירה של בריטני התחילה כשהייתה בת 12 והופיעה ב"מועדון מיקי מאוס". לצידה שיחקו שמות גדולים במו כריסטינה אגירלה, ג'סטין טימברלייק ועוד. כשהייתה בת 16, הוציאה ספירס את הלהיט "Baby one more time" והפכה לאחת מכוכבות הפופ הגדולות בהיסטוריה.

נפילה: שנת 2007 הייתה הגרועה ביותר בחייה של ספירס והלחץ שהיא הייתה נתונה תחתיו הכריע אותה. היא נכנסה למרכז גמילה אבל לא הצליחה להישאר פיכחת והשתמשה באלכוהול וסמים. ספירס חוותה התמוטטות נפשית, פיטרה את מנהליה, גילחה את שיערה אל מול צלמי פפראצי המומים ותקפה אותם במטריה.

בהמשך, אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי לקבלת טיפול רפואי ונקלעה לקרב משפטי מלוכלך עם הגרוש שלה, קווין פדרליין.

היום: הצרות המשפטיות של ספירס לא תמו והיא מנהלת קרב עיקש נגד אביה, ששולט כמעט בכל פן בחייה. לפי הסרטונים והתמונות שהיא מעלה לחשבון האינסטגרם שלה, מצבה הנפשי עדיין לא מזהיר אבל היי, לפחות היא נגמלה מחומרים ממכרים ודבקה בתוספות השיער שלה.

עוד בוואלה!

תעלומה: מי גנב את הכלבים של בריטני ספירס?

לכתבה המלאה

היילי ג'ואל אוסמנט

היילי גואל אוסמנט. Nostalgia Factory
היילי גואל אוסמנט/Nostalgia Factory

התחלה: היילי ג'ואל אוסמנט פצח בקריירה מפוארת כשהיה בן ארבע בלבד, אז השתתף בשלל פרסומות. בהמשך שיחק בתפקיד קטן בסרט "פורסט גאמפ" וקיבל תפקידי אורח בסדרות שונות. הפריצה הגדולה של היילי הגיעה כשהיה בן 11 ולוהק לסרט "החוש השישי". הילד הבלונדיני הפך לסנסציה, הסרט קיבל מועמדות לאוסקר והדרך לתהילה נראתה סלולה מתמיד.

נפילה: בשנת 2006, כשהיה בן 18 בלבד, השחקן היה מעורב בתאונת דרכים. הוא נפצע והתברר ששתה כמות גדולה של אלכוהול לפני שהתחיל בנהיגה. בנוסף, בין חפציו של אוסמנט נמצאה מריחואנה. בית המשפט גזר עליו קנס כספי, מאסר על תנאי והשתתפות בתכנית לגמילה מאלכוהול.

היום: אחרי הפסקה קצרה שלקח כדי לטפל בעצמו, אסמונט חזר לעבוד. כיום הוא משחק בסדרות וסרטים, מדובב וחי חיים מלאים ובריאים.

אמנדה ביינס

אמנדה ביינס. imdb, imdb
אמנדה ביינס/imdb, imdb

התחלה: הקריירה של ביינס התחילה בגיל שבע, אז הופיעה בפרסומות. הכשרון הגדול של הילדה המתוקה הוביל להופעות רבות בתיאטרון ולאחר מכן בסדרת טלוויזיה משלה.

נפילה: בשנת 2012 ביינס התחילה להסתבך עם רשויות החוק לאחר שביצעה מספר עבירות תנועה בהן נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, תאונת פגע וברח ונהיגה ללא רישיון. בהמשך, פרסמה סדרת ציוצים מטרידים בטוויטר, באחד מהם הביעה רצון שדרייק "ירצח את הואגינה שלי". בהמשך, כתבה לריהאנה "כריס בראון הכה אותך כי את לא יפה מספיק".

מתי יודעים שאישה נמצאת במצוקה אמיתית וזקוקה לעזרה לפני שיהיה מאוחר מדי? ובכן, כשקורטני לאב אומרת שהגזמת - תתחילי לחשוד.

בשנת 2013 אושפזה ביינס ל-72 שעות לאחר שהציתה שריפה בחניה של אזרח תמים. לאחר מכן, בשורה של ציוצים מטרידים במיוחד, האשימה ביינס את אביה בהתעללות מינית. הוריה הכחישו את הדברים הקשים וביינס התנצלה והסבירה שצ'יפ שהושתל במוחה גרם לה להעליל על אביה. מספר ימים לאחר מכן היא אושפזה, ואובחנה כסובלת מהפרעה דו-קוטבית.

היום: ביינס עברה גמילה ואינה משתמשת בסמים ואלכוהול. בריאיון שהעניקה בשנת 2018, הביעה חרטה על מעשיה. שנה לאחר מכן, חזרה לסיבוב נוסף במכון גמילה. בחודש אפריל האחרון היח"צן שלה אמר שהיא "חיה ליד הים ולומדת במוסד אקדמי", אולם חשבון האינסטגרם שלה חשף קעקוע על הלחי ואירוסים חפוזים - ההפך הגמור מההצגה היציבה שמנסים למכור לנו.

ארון קרטר

התחלה: ארון קרטר החל את חייו בתור אחיו של ניק קרטר, אליל הבנות מהבקסטריט בויז. קרטר ג'וניור החליט שגם הוא רוצה לשיר ובגיל שבע בלבד הפך לסולן של להקה בשם "Dead End". בהמשך, הופיע עם הלהקה של אחיו הגדול והוחתם על חוזה הקלטות.

נפילה: בשנת 2008 קרטר נעצר לאחר שנהג במהירות מופרזת. בבדיקה התברר שהוא נהג תחת השפעת אלכוהול. בשנת 2013 הכריז על פשיטת רגל והצהיר על חובות בגובה 3.5 מיליון דולרים, אבל החלק הקשה עוד לפנינו.

לפני כשנתיים סיפר ארון שאחותו הגדולה לזלי, שמתה בשנת 2012, התעללה בו מינית. בהמשך, האשים גם את אחיו ניק בהתעללות. הצוות המשפטי של ניק דחה את הטענות והזמר, יחד עם אחות נוספת, הוציאו צו הרחקה נגד ארון, שסיפר כי היו לו מחשבות לרצוח את אחיו ואשתו ההרה.

היום: קרטר מתפרנס, בהיעדר מילה אחרת, מעמוד OnlyFans שם הוא מוכר תמונות עירום של עצמו. מגזין בריטי כינה את התמונות של קרטר "ביזאריות", למקרה ששקלתם להירשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully