וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מי גנב את הכלבים של בריטני ספירס?

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 11:03

הדרמה בחייה של הזמרת מסרבת להירגע, כשהפעם מדובר בשני כלביה האהובים שנעלמו אחרי ביקור אצל הוטרינר. ספירס האשימה את אביה, אבל האמת עצובה הרבה יותר. וואלה! סלבס חברתה הטובה ביותר של האדם

בריטני ספירס (מתוך השיר "אופס עשיתי זאת שוב". Giphy
בריטני ספירס (מתוך השיר "אופס עשיתי זאת שוב"/Giphy

החיים של בריטני ספירס יכולים להוות בסיס מצוין לסדרות, סרטים וספרים, כולם גובלים במדע בדיוני. השנים האחרונות בחייה של הזמרת האומללה כללו דרמה משפטית מתישה, חשבון אינסטגרם מופרך ושלל תקריות הזויות.

אתר TMZ דיווח שמוקדם יותר החודש ספירס התקשרה למשטרה ודיווחה ששני כלבים נגנבו ממנה. כשהשוטרים הגיעו לביתה, היא החליטה שלא להגיש תלונה והם עזבו את המקום. מקורב לזמרת סיפר שהיא התעמתה עם עוזרת הבית שלה, דרשה לדעת היכן הכלבים נמצאים ובין השתיים התפתח עימות.

בריטני חשדה שאביה הוא זה שאחראי להעלמותם של הכלבים, אולם מקורות יודעי דבר סיפרו לאתר שהוא לא מעורה במה שמתרחש בתוך ביתה של הזמרת. אז מה קרה לכלבים?

בריטני ספירס. AP
מה יהיה?/AP

החטיפה המסתורית התגלתה והיא עצובה למדי: עוזרת הבית של ספירס הבחינה שמצבם הבריאותי של הכלבים רע מאוד כיוון שהם נזקקו לאוכל מיוחד שיתאים לבעיות בריאות מהם סבלו, אולם קיבלו בעיקר שאריות מארוחות של ספירס. בנוסף, הכלבים לא קיבלו מים ולכן היו מיובשים והגיעו למצב של סכנת חיים ממשית.

העוזרת לקחה את הכלבים לוטרינר, שם הם קיבלו טיפול שהציל את חייהם. מקורות לספירס סיפרו שהוטרינר נבהל מההזנחה שהכלבים חוו ואמר שביתה של הזמרת לא בטוח עבורם. כעת, הם מחלימים ומתחזקים בבית של הדוג סיטר של בריטני.

וואלה! סלבס גידלה קרפיון באמבט, אבל אכלה אותו ברגע של חולשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully