וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלתלים וגירושים: שיעורים שלמדנו משלומית מלכה

עודכן לאחרונה: 27.8.2021 / 14:46

הדוגמנית ההורסת כיכבה בשבוע האחרון בשלל כתבות ואירועים, שגרמו לנו להסתכל עליה באור אחר לגמרי. הנה חמישה דברים שלמדנו מהאישה היפה הזו, החל בשיער ועד הלב שלה ושל יהודה לוי. וואלה! סלבס השראה

שלומית מלכה/עריכה: אביעד בללי

שלומית מלכה נמצאת באור הזרקורים לא מעט שנים. מי שהתחילה בתור דוגמנית רותחת שקוטפת קמפיינים בקצב מסחרר, הפכה לאשתו של יהודה לוי. אחרי שנודע לעולם על הגירושים, מלכה ארזה כמה מזוודות ואת הכלב שלה וטסה לניו יורק.

לאחרונה היא חזרה לארץ כדי להעביר את תקופת החגים עם חברים ובני משפחה, לעבוד קצת ולדבר לראשונה על הפרידה שטלטלה את הביצה המקומית. המפגש הקסום איתה הותיר בנו רושם עמוק ולימד אותנו כמה דברים שלא הבחנו בהם עד כה. לגזור, לשמור ולהתפעל.

שלומית מלכה קסטרו הום. רפי דלויה,
מתולתלות נהנות יותר/רפי דלויה

אנחנו לא יודעים להצביע על הרגע המדויק בו מישהו החליט שתלתלים לא עומדים באידאל יופי דמיוני, אבל מאותו הרגע מיטב הנשים בביצה החלו להחליק את שיערן. התפישה הזו מקבלת חיזוקים מדי פעם, אבל מדובר בעניין שהוא נחלת העבר: השיער המתולתל חזר למקומו (ולמרקמו) הטבעי ובזכות שלומית, הוא הגיע גם לפריים טיים.

מלכה החליטה שהיא מפסיקה להחליק אותו לפני מספר חודשים, ובימים האחרונים אפשר לראות אותה רוקדת ומקפצת בפרסומת חדשה, לא מתנצלת על השיער עמו היא נולדה ומביאה משב רוח מרענן למסכים ולשלטי החוצות. הגיע הזמן לשחרר את התלתל!

עוד בוואלה!

רווקים ונהנים: יהודה לוי מרים במסיבה

לכתבה המלאה

אם זה ייגמר, נגמור את זה יפה

שלומית מלכה יהודה לוי מטיילים. פול סגל, מערכת וואלה!
שלומית מלכה יהודה לוי מטיילים/מערכת וואלה!, פול סגל

השבוע שלומית ויהודה לוי, שהיה בעלה בארבע השנים האחרונות, הגיעו לרבנות בתל אביב ויצאו משם כגרושים. למרות הסיטואציה הקשה, האקסים הסתובבו יחד בתל אביב ואף נצפו כשהם אוחזים ידיים. בתחילה, היחסים הטובים של השניים גרמו לגל שמועות אודות קאמבק. האמת העצובה היא שאנחנו רגילים לפרידות מכוערות, גירושים מטונפים והרבה כביסה מלוכלכת שמסתובבת כאן בחוץ. זוגות שמצליחים להיפרד בצורה יפה הופכים לחריגים בנוף.

מתי בפעם האחרונה חזינו בפרידה מתוקשרת שלא לוותה בריאין משחיר במקרה הטוב, או בסטוריז משפילים במקרה הרע? לוי ומלכה הצליחו לשמור על יחסים יפים ובריאים. בריאיון שערכנו עמה, סיפרה מלכה על הפרידה והקשר שקיים בינה ובין יהודה היום: "אנחנו חברים טובים ויש בינינו חיבור עמוק וחזק, הרבה אהבה וחברות. אנחנו עוברים את זה הכי מקסים שיש, עד כמה שאפשר".

אין סיבה לשבת בבית ולבכות

שלומית מלכה ערק. שוקה כהן,
שלומית מלכה ערק/שוקה כהן

בשבוע האחרון מלכה פוקדת שלל אירועים מתוקשרים ומשמחים. היא נראית נהדר, לא מפסיקה לחייך ונראה שטוב לה. זה לא אומר שהיא לא מתאבלת על הפרידה, כמובן. מדובר בטלטלה לא פשוטה, על אחת כמה וכמה כשחווים אותה באופן פומבי.

אבל שלומית לא תתן לזה לעצור אותה והיא יודעת שהחיים נמשכים. יש ערבים בהם נראה שאין טעם לצאת מהמיטה, אבל באחרים אפשר להתלבש יפה ולבלות עם חברים. זה לא אומר שהיא לא חווה עצב, קושי או געגוע. זה כן מצביע על איזון נהדר שהיא מצליחה לעשות בין אישי לציבורי, בין יגון לשמחה ובעיקר שם זרקור על העובדה שהיא שלמה עם ההחלטות שהתקבלו.

מערכת תמיכה תציל אתכם ברגעי משבר

לירן כוהנר שלומית מלכה שביט ויזל דר זוזובסקי ליקי רוזנברג. אינסטגרם, צילום מסך
לירן כוהנר שלומית מלכה שביט ויזל דר זוזובסקי ליקי רוזנברג/צילום מסך, אינסטגרם

חברותיה הטובות ביותר של מלכה מוכרות מאוד בביצה המקומית. שביט ויזל, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג ודר זוזובסקי מלוות את מלכה לא רק באימוני כושר מפרכים אלא גם בתהליך הפרידה. בחודש יוני האחרון החבורה העליזה יצאה לחופשה במלדיביים, שם שלומית תועדה כשהיא ללא טבעת הנישואים שלה.

מאז שחזרה לביקור מולדת, הן מגיעות לתמוך בה באירועים מתוקשרים ואין לנו ספק שיש שלל מפגשים שאינם מתועדים. כשיש מערכת תמיכה כל כך מלוכדת, אפשר לצלוח כל משבר. ואם נרוויח כמה קוביות בבטן תוך כדי התהליך - מה טוב.

שיעור באומץ

שלומית מלכה עם מסיכה ברחוב. ניר פקין
שלומית מלכה עם מסיכה ברחוב/ניר פקין

ואם כבר במערכות תמיכה עסקינן, כמה זה קשה להשאיר אותן מאחור ולטוס לחו"ל רגע אחרי פרידה? מלכה עברה להתגורר בניו יורק לפרק זמן לא ידוע, אולם סיפרה שהיא מחפשת דירה קבועה. מדובר בהחלטה מתבקשת מצד אחד, אבל קשה מאוד מהצד השני.

אחרי פרידה כל כך מתוקשרת, טבעי שמלכה תרצה לעבור לגור במקום בו צלמי פפראצי לא מתעדים כל צעד שלה, ועיתונאים לא מפרשים כל מפגש עם האקס. מנגד, נסיעה למקום רחוק פירושה התרחקות מהחברים ובני המשפחה, שנראים לעיתים כמו מקורות הנחמה היחידים. וזה וד לפני שדיברנו על הקורונה, שהפכה את ניו יורק לצל של העיר השוקקת שהייתה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully