וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי פרסמה סרטון בעד ישראל - אינסטגרם הסירה אותו

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 0:29

השחקנית שהפכה לדוברת המוצלחת ביותר של מדינת ישראל העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו השוותה בין הטאליבן לחמאס. הסרטון ירד, תשבי הגיבה בזעם והסוף מפתיע במיוחד. וואלה! סלבס פטריוטית

נועה תשבי. אביב חופי
מישהו במשרד החוץ יכול להעסיק אותה? נועה תשבי/אביב חופי

בשנים האחרונות מערך ההסברה של ישראל זכה לחיזוקים של סלבריטאים רבים, שהפכו את חשבונות האינסטגרם שלהם לשלוחות עצמאיות של משרד החוץ. בכל מבצע צבאי, תקיפה צה"לית או כל אירוע נפיץ אחר הם יהיו שם לחזק את שמה הטוב של ישראל.

מי שעומדת בראש המסבירים היא נועה תשבי, שמקדישה לעניין חלק ניכר מחייה. אתמול (ד') פרסמה תשבי סרטון בו השוותה בין ארגון חמאס לטאליבן. בסרטון, שאורכו כדקה וחצי, תשבי הסבירה שהשריעה פוגעת בנשים גם באפגניסטן וגם בעזה כיוון שלטאליבן וחמאס אידאולוגיה דומה. למרות קווי הדמיון, העולם מקבל בשתיקה את הנעשה באפגניסטן, אבל מאשים את ישראל במה שנעשה ברצועת עזה.

למרבה ההפתעה, אינסטגרם החליטה להסיר את הסרטון ותשבי הגיבה בזעם מתבקש: "לפני כמה שעות העליתי וידאו שבו אני מסבירה את האידיאולוגיה של חמאס ומשווה אותם לטאליבן - ואינסטגרם החצופים הורידו לי אותו!!! אני עולה לטיסה עכשיו ואין לי מושג מה לעשות, אם למישהו יש קשרים באינסטגרם - הצילו. זו חוצפה, בושה, וצביעות שאין כדוגמתה. אם מישהו יכול לעזור - בבקשה". למרבה השמחה, מישהו אכן הצליח לעזור כיוון שהסרטון חזר לעמוד של תשבי.

עוד בוואלה!

מתגייסים להסברה: נותנים צל"ש לכוכבים הישראלים שמספרים לעולם מה קורה כאן

לכתבה המלאה

מפייסבוק נמסר בתגובה: "הסרטון הוסר בטעות ושוחזר ברגע שנודע לנו על ההסרה".

וואלה! סלבס יודעת להודות בטעויות. נניח, מגש הפיצה שאכלה בשתיים בלילה - ביג מיסטייק.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה תשבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully