וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים להסברה: נותנים צל"ש לכוכבים הישראלים שמספרים לעולם מה קורה כאן

14.5.2021 / 0:53

נועה תשבי, דני אבדיה, גל גדות, ליאור סושרד, נטע ברזילי ואחרים התגייסו להסביר לעולם מה בדיוק מתרחש במדינת ישראל במהלך ימי מבצע "שומר החומות". וואלה! סלבס מאפשרת לכם להעניק להם צל"ש: הדברים של מי מהכוכבים המקומיים שמוכרים ברחבי הגלובוס הכי ריגשו אתכם?

אירועי הימים האחרונים והמתקפה הנמשכת מעזה לעבר ישראל בימים האחרונים, הביאו גם את אנשי תעשיית הבידור הישראלית הכי מוכרים ברחבי העולם לנקוט עמדה - ולהתגייס כשגרירי הסברה, באמצעות הרשתות החברתיות, כששלחו מסרים והסבירו מה בדיוק מתרחש באזור למיליוני בני אדם שעוקבים אחריהם ברחבי העולם. הכל, בתקווה שהעוקבים והמעריצים יבינו את הצד הישראלי, יזכו לתמונה ברורה של הדברים ואולי יוכלו לקלוט מה בדיוק עובר כולנו.

השגרירה הלא רשמית בלוס אנג'לס זה שנים, נועה תשבי, הפיקה סרטונים מיוחדים שבהם הסבירה על התוקפנות של ארגון החמאס, כאלה שגם בר רפאלי שיתפה עבור מיליונים שצופים לה בסטורי. ליאור סושרד - אמן האשליות החביב על הקרדשיאנ'ז - הסביר כיצד אנו חיים מול איום בשיגור טילים, כמו גם הכדורסלן הישראלי בליגת ה-NBA, דני אבדיה.

רכלו על המסבירים המפורסמים גם באינסטגרם

הסטורי של גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
המסר של גל גדות/צילום מסך, צילום מסך

בין שגרירי ההסברה שיכולים להביא לשינוי דעה של ממש באמצעות האינסטגרם, היו גם שירה האס, שכיכבה בסדרה המדוברת "המורדת", תומר קאפון שמשחק בסדרת האקשן ההוליוודית "הבנים", זוכת האירוויזיון המדוברת, נטע ברזילי, שתיארה למעריצים עד כמה המצב קשה לה ועידן רייכל, שמופיע בשגרה סביב הגלובוס פרסם תיעוד ממתקפת התילים לעבר מרכז הארץ. כמובן, גם הוונדר וומן, גל גדות, שלחה מסר כואב על פחד ותפילות לבני משפחתה ופיוס עם הפלסטינים, מה שייצר כותרות וצוטט ברחבי העולם.

אז מי מהם הסביר וריגש אתכם? וואלה! סלבס רוצה לדעת. מוזמנים לבחור ולחלק צל"ש למסביר הלאומי המפורסם הכי נוגע ללב.

מי הכוכב הישראלי שהכי אהבתם איך שהסביר את המצב לעולם?

נועה תשבי
תומר קאפון
עידן רייכל
דני אבדיה
שירה האס
גל גדות
ליאור סושרד
בר רפאלי
נטע ברזילי
4961 משתתפים
תומר קאפון באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
הדברים של תומר קאפון/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully