וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שי אביטל: נטע אלחמיסטר דוהרת קדימה

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 1:39

בזמן שפרשיית סוכן הדוגמניות שי אביטל עדיין מהדהדת, הדוגמנית הרותחת ובעלה החליטו לשלב ביזנס ופלז'ר והכניסו צלמים לדירת היוקרה שהם חולקים בנתניה. מה היה להם לספר? וואלה! סלבס טיפול זוגי

נטע אלחמיסטר רמי גרשון. אסף לב,
מתוקים. רמי גרשון ונטע אלחמיסטר/אסף לב

פרשת סוכן הדוגמניות שי אביטל, שהואשם בשורה ארוכה של עבירות מין שביצע, לכאורה, בנערות ונשים, עוררה סערה במדינה. נטע אלחמיסטר, המיוצגת המצליחה ביותר של אביטל, פרסמה הודעה נוגעת ללב בה הביעה תמיכה במתלוננות נגדו והסבירה שהדרך המשותפת שלהם הגיעה לקיצה.

נראה שהדוגמנית ממשיכה לדהור קדימה ולמרות שמדובר במשבר אישי גדול מאוד, היא החליטה שהוא לא יעצור את הקריירה הענפה שבנתה לעצמה. אלחמיסטר ובעלה, הכדורגלן רמי גרשון, החליטו לשלב כוחות ולדגמן יחד בדירת היוקרה שהם חולקים.

נטע אלחמיסטר רמי גרשון. אסף לב,
כל כך יפים יחד/אסף לב

בני הזוג הצטלמו יחד לקמפיין זוגי ראשון לרשת "אירוקה". הצילומים התקיימו בביתם של השניים בנתניה, ולמרות שהמטרה הייתה לתת למעריצים הצצה לחלל האינטימי שלהם, קיבלנו בעיקר תמונות של וילון לבן. הו וול, תמיד אפשר להשלים פערי ארכיטקטורה בסטורי של נטע.

גרשון, שחגג בסוף השבוע האחרון את יום הולדתו ה-33, ביקש מתנה די בנאלית. צניחה חופשית? מכונית יוקרה? ריזורט מפנק? תשאירו את כל אלה לביונסה וג'יי זי, כיוון שהכדורגלן ביקש סמארטפון חדש. סולידי.

וואלה! סלבס רצתה לרכוש פנטהאוז בנתניה, אבל אז נזכרה שהיא לא דוברת צרפתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נטע אלחמיסטר רמי גרשון. אסף לב,
נינוחים/אסף לב
נטע אלחמיסטר רמי גרשון. אסף לב,
ויש גם חדר ארונות!/אסף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully