וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר עזבה את שי אביטל: "רוצה לחבק את אלו שנפגעו"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 9:45

הדוגמנית העלתה סטורי בו כתבה שהחליטה להיפרד מהסוכן המוכר, זאת בעקבות שורה של עדויות קשות לפיהן הוא תקף מינית, לכאורה, עשרות נשים ונערות: "זה הזמן שלו להתחיל במסע של לקיחת אחריות"

שי אביטל ונטע אלחמיסטר. רונית מטיאס,
שי אביטל ונטע אלחמיסטר/רונית מטיאס

הדוגמנית המפורסמת נטע אלחמיסטר הודיעה הערב (ב') שהיא נפרדת משי אביטל, הסוכן שליווה אותה במשך שנים והיה אמון על לא מעט מהצלחותיה לאורך הקריירה.

העזיבה מגיעה בעקבות שורת תחקירים שהביאו עשרות עדויות של נערות ונשים. על פי העדויות, הסוכן הוותיק נהג לתקוף מינית ואף לאנוס, לכאורה, בנות עמן ניהל קשרים עסקיים ואישיים.

נטע אלחמיסטר שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
נטע אלחמיסטר שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

"שבר גדול. אין לי מילה אחרת לתאר את הכאב הצורב מול התמונות של נערות ונשים שנאלצו להתמודד עם מה שאף אישה לא צריכה לחוות. לעולם. פגיעה מינית, מילולית או פיזית היא אירוע קשה וטראומטי. העדויות ביחד להתנהגותו של שי לא מאפשרות לי להמשיך כרגיל או לשתוק. אין לאף אחת מאיתנו זכות לשתוק. לא ידעתי דבר על המעשים שלו ולו ידעתי, לא הייתי עוברת בשתיקה".

הדוגמנית הוסיפה וכתבה: "החיים האמיתיים הם הרבה יותר מעסקים או קריירה ויש את הרגע הזה שבו צריך לשים הכל בצד, גם כשמדובר באדם שאני חייבת לו הרבה על המסירות, ההשקעה וההצלחה - ולמתוח קו אדום. קו אדום עבה, קו אדום בוהק.

כל מה שאני רוצה כעת זה לחבק את אלו שנפגעו, לסייע לאלו שזקוקות לכך ולעודד את כל אלו שנפגעו בעבר לא לשתוק יותר ביחד לאף אדם שפגע בהן. אני אעמוד מאחוריהן באופן מלא ומוחלט. מאמינה ותומכת. אני לא שוכחת לשי את המסע שעשינו יחד. המסע המשותף שלנו הסתיים. זה הזמן שלו להתחיל במסע אישי של לקיחת אחריות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
שי אביטל ובר זומר/צילום מסך, אינסטגרם

מוקדם יותר היום היו אלה הדוגמניות טיילור מלכוב ובר זומר, שפרסמו דברי תמיכה בנפגעות. עד כה, מלבד אלחמיסטר ומלכוב, גם קורל סימנוביץ', ירדן אדרי ושחר חיון הודיעו כי הן מפסיקות את יחסיהן עם אביטל.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully