וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר, בר זומר וטיילור מלכוב מגיבות על פרשיית שי אביטל: "הלב מתכווץ עם כל עדות"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 9:42

הדוגמניות הגיבו באופן פומבי על עדויות לפיהן הסוכן ביצע שורה של עבירות מין, בהן אונס לכאורה, בנשים עמן היה בקשר. אלחמיסטר הודיעה שתגיב נחרצות ומלכוב החליטה לסיים את קשריה עם אביטל, שעזב את הארץ. וואלה! סלבס מזועזעת

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
שי אביטל ובר זומר/צילום מסך, אינסטגרם

שי אביטל, סוכן דוגמנות ותיק ומפורסם שמייצג את נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב וקורל סימנוביץ', עמד בסוף השבוע האחרון במרכז תחקיר ששודר בתכנית "הצינור". בתחקיר נחשף כי עשרות נשים נפלו קורבן לעבירות מין, בהן אונס, שסוכן הדוגמניות ביצע לכאורה.

מוקדם יותר היום, סימנוביץ' הסירה את שם הסוכנות שלו מהביו בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה. כעת, הדוגמנית בר זומר שהייתה מיוצגת על ידי אביטל בעבר, החליטה להגיב על הפרשיה המטלטלת בחשבון האינסטגרם שלה.

בר זומר שי אביטל אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
בר זומר שי אביטל אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

"התלבטתי המון אם להתייחס לתחקירים שעולים לגבי שי אביטל. אני לא מיוצגת אצלי כבר תקופה ארוכה. אין בינינו שום קשר מלבד הליך משפטי בעניין אחר שמתנהל בימים אלו. אבל אני מוצפת בשאלות מכן, העוקבות שלי. אתן מצפות ממני להתייחס ואני לא יכולה לאכזב אתכן", כתבה הדוגמנית.

"שתדעו שאני בהלם. הלב שלי מתכווץ עם כל עדות שאני שומעת וקוראת, ובדיוק כמוכן אני צופה בטלוויזיה, קוראת בכל מדיה חברתית ואני פשוט מזועזעת. ליבי עם כל אותן בנות, והלוואי שנוכל להבטיח לעצמנו ולילדינו עולם בטוח לעבוד בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שי אביטל ונטע אלחמיסטר. רונית מטיאס,
שי אביטל ונטע אלחמיסטר/רונית מטיאס

גם טיילור מלכוב החליטה להגיב על המעשים החמורים לכאורה, ובחרה לסיים את קשריה עם הסוכן: "חשוב לי להבהיר שאני מגנה בתוקף כל סוג של הטרדה מינית, פיזית או מילולית ואין לזה שום מקום בחברה שלנו. לאחר הפרסומים בימים האחרונים, אחרי שנה משותפת, החלטתי להיפרד מסוכנות עלית ומשי אביטל".

למרות שהקשר הסתיים בצורה צורמת, מלכוב הודתה למי שהיה סוכנה: "ליבי עם הבנות שעברו חוויות קשות. זה לא מגיע לאף אחת. חשוב לי לשתף שההיכרות שלי עם שי הייתה אחרת וזו העת להודות לו על הדרך המשותפת. נכון, ההאשמות הן בגד האשמות כרגע. אבל בסופ"ש הגיעו גם אלי פניות והחלטתי כי אני לא יכולה להמשיך בפעילות המשותפת. אין לי ספק שעלי לקחת אחריות ולהעביר את המסר החשוב הזה".

טיילור מלכוב שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
טיילור מלכוב שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר שידור התחקיר, אביטל יצא מגבולות המדינה. עורך דינו ששי גז מסר כי מדובר בנסיעה שתוכננה מראש.

וואלה! סלבס מתפללת לימים בטוחים יותר עבור נערות ונשים

נטע אלחמיסטר תגובה סטורי אינסטגרם פרשת שי אביטל. צילום מסך מתוך האינסטגרם, צילום מסך
התגובה של נטע אלחמיסטר לתחקיר, מתוך הסטורי שלה/צילום מסך, צילום מסך מתוך האינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully