וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מוכרת לי מפעם: איך נראו דיירי האח הגדול בעבר?

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 10:10

עונת ה-VIP של תכנית הריאליטי המצליחה הכניסה לבית בנווה אילן כמה כוכבים שנמצאים בתודעה כבר למעלה מעשור. איך הם נראו כשימי התהילה שלהם התחילו? וואלה! סלבס נוסטלגית

ג'קו אייזנברג/יח"צ

עונת ה-VIP של "האח הגדול" יצאה לדרך לפני שבוע בדיוק ולצד דיירים שסטטוס הכוכבות שלהם מוטל בספק (מי את, רומי גיאור?) או טרי יחסית (היי, אור שפיץ), ישנם כמה כוכבים שפוקדים את מדורי הרכילות למעלה מעשור.

וואלה! סלבס נכנסה לארכיון המאובק כדי להביא לכם תיעוד של אותם סלבס בתחילת דרכם, ומצאה כמה מוצגים שהם לא היו רוצים שתראו.

אורן חזן

אורן חזן מגיב לממצאי התחקיר בערוץ 2, יוני 2015. פייסבוק, אתר רשמי
אורן חזן מגיב לממצאי התחקיר בערוץ 2, יוני 2015/אתר רשמי, פייסבוק

רובכם אולי מכירים אותו בתור חבר כנסת שלא הפסיק לעורר פרובוקציות במשכן, אולם אורן חזן כיכב בתכנית ריאליטי הרבה לפני שהתחייב לשרת את הציבור. בשנת 2012 כיכב חזן בתכנית "בואו לאכול איתי", כשעוד גר בבית הוריו באריאל ולקח פרודוקטים לארוחה ממסעדה שהייתה בבעלותם. כן, הוא היה מלא בקלאס גם אז.

בזמן צילומי התכנית אורן ניהל בר בתל אביב ובהמשך עבר להתגורר בבורגס שבבולגריה. הוא ניהל קזינו, עסק בתחומים שהשתיקפה יפה להם ודגל באורך חיים לא ממלכתי בעליל. לפני כשנתיים הוא פרש מהחיים הפוליטיים ומאז הספיק להשתתף בשתי עונות של האח הגדול. עתיד מבטיח!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אורן חזן בואו לאכול איתי. youtube, צילום מסך
נבואה שפחות הגשימה את עצמה/צילום מסך, youtube

דנה רון

דנה רון. עומר מירון
דנה רון/עומר מירון

השנה הייתה 2010, העונה השלישית של התכנית יצאה לדרך ודנה רון יצאה מהלימוזינה היישר אל הבית המצולם ביותר במדינה. לו ידעה מה היא עומדת לחוות שם, ייתכן והייתה חוזרת למכונית ומורה לנהג להחזיר אותה הביתה.

העונה עוררה סערות רבות, אך הזכורה מביניהן כללה את רון ויורם זק, האח בכבודו ובעצמו, ששיגר כלפיה אמירות מיניות דוחות. המילים של זק עוררו הדים בציבור הישראלי והגיעו עד הכנסת, ואילו רון עצמה הגיעה לכס המנחה בתכנית בוקר והופיעה בפאנלים שונים. הפקת התכנית פיצתה אותה במיליון שקלים לאור הנזק שנגרם לה בבית והנה, ברוך השם, היא חזרה לזירת הפשע.

מפגש מעריצים דנה רון. אביב חופי
קשה להאמין שעבר עשור/אביב חופי

מאיה בצלאל עסיס

מאיה בצלאל. אביב חופי
מאיה בצלאל/אביב חופי

בשנת 2003 נינט טייב הרעידה את חוף ניצנים כשזכתה בעונה הראשונה של כוכב נולד. באותם הרגעים לא ידענו שאמנם הקהל הוא זה שהעניק לטייב את הניצחון, אבל שהיא עתידה להעניק לקהל משהו בתמורה: את החברה הכי טובה שלה.

בצלאל נולדה וגדלה בקרית גת והתחילה את הקריירה התקשורתית שלה בשנת 2009, אז השתתפה בפאנלים של תכניות שונות ונשאלה, בין היתר, על הנשיקה הראשונה של טייב. היא התגלתה להיות אישה מצחיקה, ליברלית וכזו שלא מפחדת להביע את דעתה - תכונות שהופכות אותה למגדלור של ממש בעונה הנוכחית. אנחנו עדיין זוכרים אותה בתור נערה מקרית גת שהגיעה לבלות בעיר הגדולה.

סופי טייב, מאיה בצלאל. אביב חופי
בצלאל וסופי טייב מפריחות בועות, 2009/אביב חופי

טיטי איינאו

טיטי איינאו. אביב חופי
טיטי איינאו/אביב חופי

בשנה בה נינט הרעידה את ניצנים ומאיה בצלאל עשתה עלייה מקרית גת, טיטי איינאו בת ה-12 עלתה לארץ מאתיופיה. איינאו, יתומה מאב ואם, בנתה לעצמה קריירה מצליחה לאחר שבשנת 2013 הייתה לאתיופית הראשונה שקטפה את תואר מלכת היופי של ישראל.

בהמשך הובילה קמפיינים גדולים, ניהלה מערכות יחסים מתוקשרות ונחתה במקום אליו מתנקזות כל הדוגמניות בשלב כזה או אחר: האי של הישרדות. היא הגיעה למקום השני והמכובד ואנחנו רצינו עוד ועוד מהאישה הרגישה הזו. איינאו האזינה לרחשי ליבנו ועכשיו היא בבית המצולם ביותר במדינה.

טיטי איינאו, מוש בן ארי. אביב חופי
זוכרים שהיא יצאה עם מוש בן ארי?/אביב חופי

ג'קו אייזנברג

גקו אייזנברג טקס פרסי אנשי השנה. החדשות
גקו אייזנברג טקס פרסי אנשי השנה/החדשות

המוזיקאי המוכשר הגיח לחיינו בשנת 2006, אז זכה בגמר כוכב נולד (והביס את רפאל מירילא. מי? בדיוק). הזוכה בתכנית מקבל באופן כמעט אוטומטי את הטייטל "המאמי של המדינה", אולם אייזנברג, בחור צעיר וחסר ניסיון, העניק ריאיון שנוי במחלוקת והטייטל הזה נחטף ממנו באכזריות.

למעשה, הגינויים נגדו היו חריפים והוא הפך לאדם שנוא מאוד. חברת התקליטים שלו ביטלה עמו את החוזה ואחרי שלא הצליח לשאת זאת, ירד מהארץ וחי מספר שנים באמסטרדם. מי שצופה באח הגדול יודע שהוא מסתובב בבית האח המצב לא טוב: הוא מרבה לבכות ולרעוד, ונראה כמי שחווה טראומה אמיתית וכואבת. האם בתום העונה הציבור הישראלי יאמץ אותו שוב לחיקו? ימים יגידו.

ג'קו אייזנברג. אביב חופי
בשנת 2009, רגע לפני שירד מהארץ/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully