וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: האם קורטני קרדשיאן התחתנה?

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 11:20

האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן בילתה בלאס וגאס עם בן הזוג שלה, טראוויס בארקר. כמה פוסטים ברשתות החברתיות הצליחו לעורר את חשדם של הגולשים, שבטוחים שהשניים נישאו בסתר. וואלה! סלבס חתונה בהפתעה

קורטני קרדשיאן מצולמת בשירותים/(אינסטגרם)

בנות משפחת קרדשיאן לא מאמינות במסתורין. אלוהים וקריס ג'נר יודעים שהעולם חשוף לכל מעשה שהבנות עושות, בעיקר כשמדובר באירועים שאמורים להיות אינטימיים, אך נחגגים קבל עם, עדה ושידור מסחרי.

מי שמרדה בנורמות המשפחתיות היא האחות הבכורה קורטני, שמנהלת מערכת יחסים הדוקה עם המוזיקאי טראוויס בארקר. בני הזוג יצאו לחופשה משותפת בלאס וגאס, וכמה פוסטים באינסטגרם עוררו את חשדם של המעריצים לכך שהשניים נישאו בסתר.

הסטייליסט הצמוד של קרדשיאן העלה תמונה של בני הזוג, והוסיף את הכיתוב "עכשיו אני מבין למה אנשים מתחתנים בוגאס. אין כמו שילוב של אהבה וכיף". למקרה שהגולשים לא הבינו את הרמז, לטקסט התווספו אימוג'ים של לב שחור וכנסיה.

אם זה לא מספיק מעורר חשד, אלבמה בארקר, בתו של טראוויס מנישואיו הקודמים, העלתה גם היא תמונה של השניים וכתבה "אני כל כך שמחה בשבילכם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קורטני קרדשיאן טראוויס בארקר חתונה. אינסטגרם, צילום מסך
פה חשדנו/צילום מסך, אינסטגרם

מי שודאי לא תשמח למשמע הבשורה היא קריס, אם המשפחה שמנהלת את הקריירה של בנותיה ביד רמה ומתכננת כל צעד לפי נפח העו"ש שלה. האם החתונה המסתורית צולמה לספיישל טלוויזיוני? האם האקס המיתולוגי סקוט דיסיק הוזמן? נמשיך לעקוב.

וואלה! סלבס לא עושה דברים בסתר. טוב, אולי רק פשיטות ליליות על המקרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully