וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייקל ג'קסון מת בגלל העיתונאי שרימה את הנסיכה דיאנה"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 13:48

משפחתו של מי שנחשב למלך הפופ, עד למותו ב-2009, שוקלת לתבוע את העיתונאי הבריטי מרטין באשיר - מי שלאחרונה הואשם כי רימה את הנסיכה דיאנה והחמיר את הסכסוך בינה לבין משפחת המלוכה. "הוא עשה מניפולציות גם על מייקל ג'קסון, אחת הסיבות שהוא מת". וואלה! סלבס סיאנס

מייקל ג'קסון, הנסיכה דיאנה. אילוסטרציה, GettyImages
קשורים במותם? מייקל ג'קסון והנסיכה דיאנה/GettyImages, אילוסטרציה

האם עיתונאי בריטי אחד "אשם" במותם של שניים מהאנשים הכי מפורסמים בעולם בעשורים האחרונים? משפחתו של מייקל ג'קסון, מלך הפופ השערורייתי שמת ב-2009, יוצאת בהאשמות חדשות כלפי עיתונאי בריטי שלטענתם דחף את הזמר האגדי אל מותו. הכל, לאור הגילויים האחרונים לפיהם נקבע כי הכתב של ה-BBC, מרטין באשיר, רימה והפעיל לחץ על הנסיכה דיאנה על מנת שתעניק את הריאיון החושפני שלה, שטלטל את העולם בשנת 1995.

רכלו על ההאשמות החדשות של בני משפחת ג'קסון גם באינסטוש

הכל מפתיע אפילו יותר אחרי שמבינים כי הנסיכה המנוחה והפופסטאר היו מיודדים, נפגשו פעם אחת באירוע שבו הופיע ומאז - לדבריו של ג'קסון שמרו על קשר טלפוני שכלל שיחות לילות ארוכות מפעם לפעם.

מייקל ג'קסון וליסה מארי פרסלי. רויטרס
דוקו-רצח. מייקל ג'קסון/רויטרס
משפחת ג'קסון בשימוע של ד"ר קונראד מוריי. GettyImages
יתבעו את כתב ה-BBC? משפחתו של מלך הפופ/GettyImages

אם אתם זקוקים לתזכורת היסטורית, מפרטים חדשים שנחשפו לאחרונה בבית המשפט באנגליה על התנהלותו של באשיר (שראיין את הנסיכה הבוכייה עבור 23 מיליון צופים ברחבי העולם בזמנו), עולה כי הציג בפניה מסמכים מזויפים על העברת כספים שנועדו לשמש להגננה על בני משפחתה, שיקר ולחץ עליה לספר את הגרסה שלה. אותו ריאיון חושפני והרסני, כשנתיים לפני מותה, כך לדברי מקורבים לבנה הנסיך וויליאם, הוא זה שהעמיק את הקרע בין דיאנה למשפחת המלוכה ובכך גרם לאימו להעביר את שנות חייה האחרונות בלחץ, חרדות ופאניקה.

כעת, מתברר שגם בני משפחת ג'קסון "סבלו" בגלל אותו כתב של ה-BBC, שייצר סרט דוקומנטרי על הזמר בשם "החיים עם מייקל ג'קסון" - שבו מלך הפופ לא התנצל על כך שישן באותה מיטה לצד ילד בן 13 ותהה מול המצלמה: "למה אתה לא יכול לחלוק את המיטה שלך? זה מעשה שמראה אהבה, לחלוק את המיטה שלך עם מישהו". אותו ילד אגב, תבע את ג'קסון על התעללות מינית, במשפט שבו המושבעים פסקו כי הזמר לא אשם.

עוד בוואלה!

הסכסוך מחריף: "הנסיכים וויליאם והארי לא מוכנים להופיע יחד באירוע לזכרה של דיאנה"

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה לונדון 1997. GettyImages
חיה את שנותיה האחרונות בפרנויה. הנסיכה דיאנה/GettyImages

אחרי שהוחלט כי באשיר אכן הוליך שולל את דיאנה, אחיו ואחיינו של מייקל טוענים שבאשיר ערך את הצילומים שנערכו באחוזתו של הזמיר "בצורה מניפולטיבית כדי ליצור עיתונות לא מוסרית... זו אחת הסיבות העיקריות שדודי כבר לא חי כיום". לדבריו של האחיין, טאג' ג'קסון, "המשפט שנערך בשנת 2005 שבר אותו. אלה שהצדיקו והגנו על באשיר צריכים להתבייש, בושה למי ששילם לו ושיבח אותו. גם למשפחתי מגיע חקירה והתנצלות". על פי הדיווחים בהוליווד, בני משפחה אחרים מסבירים כי בימים הקרובים יחליטו אם לגרור את העיתונאי ואת רשת השידור האנגלית לבית המשפט, על מנת ש"ישלמו על מעשיהם".


וואלה! סלבס תובעת את מוכר הפלאפל, שהתקמצן על תוספת חמישית של חמוצים במנה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דם על הידיים? ג'קסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה דיאנה בביקור באיטליה, 20 אפריל 1985. Tim Graham, GettyImages
הנסיכה המנוחה. דיאנה/GettyImages, Tim Graham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully