וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאייל שני יש את הפתרון המושלם לביבי לשלום עם הערבים

13.5.2021 / 0:02

השף המפורסם, שידוע בשפתו הפיוטית, ניצל את הרשת החברתית ופנה לראש הממשלה עם עזרה כשהוא מציג בפניו את הפתרון הכי טוב עבורו לשלום עם הערבים, וגם איך לפרוש בקרוב - אז מה הרעיון? וואלה! סלבס מייעצת

אייל שני בסלון בערב של האקדמיה לבישול איטלקי בארץ. דרור עינב
יש לי את הפתרון המושלם. אייל/דרור עינב

בעתות מלחמה, זה כבר ידוע, כולם יועצים פוליטיים, כולם פרשנים מקצועיים וכולם יודעים מה הכי טוב עבור המדינה, אפילו אייל שני, שבכלל מגיע מעולם הקולינריה, מחזיק בידיו את הפתרון המושלם עבור שקט במדינה, ושימו לב, זה אפילו יעזור לבנימין נתניהו לפרוש בכבוד ולא להיכנס לכלא במידה וימצא אשם. אז רוצים לדעת מה השף המחונן הבין שאתם עדיין לא?

ראש הממשלה, בנימין נתניהו במהלך הצהרה לתקשורת בכנסת 5 במאי 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
שמור על ראש פתוח. ביבי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

במכתב ארוך שהוא מפרסם באינסטגרם, כתב השף: "בייבי, אני רוצה להגיד לך משהו. מכיוון שממילא אנחנו תקועים איתך, יש לי רעיון גדול, בשבילך, בשבילי, בשביל כל עם ישראל", כתב שני והוסיף, "המנדט שלך פקע ועבר אל לפיד. לפיד חבר לבנט ולעבאס בנסיון לייצר גוש קואלציוני להקמת ממשלה.תחת סמי ההרגעה של שכרון הנצחון עליך, היה נדמה להם שזה יכול לעבוד, שמיים יתחברו לשמן. ואתה שחכם, החלטת להביא את המצב אל הקצה, משם רואים בצלילות איומה את האמת, שמאל לא יכול להתחבר לימין קיצוני שיתחבר לערבים, זה פשוט לא עובד ברגע האמת. את זה ידעת לפני כולנו, רק שהמחיר שאנחנו משלמים על האמת הזאת שהבאת עלינו הוא בלתי נסבל. תופת של מאות רקטות הנורות על ישראל, ועם שלם - שכנינו שנתונים להפצצות מן האוויר, והארץ בוערת ממלחמת אחים. זאת טרגדיה אנושית איומה ביבי, מעגל דמים שאתה היחיד שיכול לשבור אותו, לך החוכמה והכוח האמיתי. זו הזדמנות חייך ביבי, לוותר על החושך, לבחור באור"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אייל שני, בנימין נתניהו. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
ישתפו פעולה?/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

בהמשך המכתב, מציג שני את הפתרון שלו לבעיה: "מה הייתי עושה במקומך? הייתי מכנס מסיבת עיתונאים ואומר: אני יודע שאני מואשם בפלילים, וזה עניין להכריע בבית המשפט. אבל יש לי בקשה, תנו לי ארבע שנים, קדנציה אחת נוספת ללא הפרעה, ללא דיונים משפטיים, שלאחריה אני מתחייב לפרוש מן החיים הפוליטיים ולההפך לאדם מן הישוב. בזמן הזה אני מתחייב להביא הסכם שלום עם העם הפלסטיני, אני יודע לעשות את זה. רק אתה יודע להביא אותו, לך זה פשוט, הרי אתה מומחה ליצירת מציאות שלא תאומן. אתה תזכה אז לפרס נובל לשלום, ביבי. תזכר בתולדות עם ישראל כאיש שגאל את ארצו ואת שכניה מסבל של דורות והבטיח את חיי מדינתינו לנצח. ובקשר למשפט? אל תדאג. מכל קצווי תבל ומכל ארצך יופעל אז לחץ על נשיא המדינה לחון אותך. כי מי יכניס לכלא אדם שזכה בנובל על שהביא לארצו שלום היסטורי, אולי החשוב ביותר בכל תולדות העם היהודי. ביבי, מעולם לא נקרתה בפניך הזדמנות כל כך גדולה לבחור באור ולגרש את החושך".

וואלה! סלבס עדיין מחכה לטיפים של אייל בנושא עגבניות ירוקות.

ישראל אהרוני, אייל שני, חיים כהן ומיכל אנסקי בתוכנית "מאסטר שף". עדי אורני,
לכם אין פתרון?/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully