וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים לא אדישים לאירועים: "יאללה חמאס, תזרקו קצת על תל אביב" ו"הדרום מופקר במשך שנים!"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 21:34

ירי הטילים המתמשך מרצועת עזה לעבר ישראל - גרר שורה של אמירות על ידי כוכבי ביצת הבידור שהתייחסו למצב: מניקול ראידמן שזעמה על אדישות תושבי המרכז, דרך שביט ויזל שהשיבה לה ועד לאקי אבני שכעס על נטלי פורטמן ההוליוודית. וואלה! סלבס נסערת

ניקול ראידמן, שביט ויזל. ניר פקין
התגובה לתגובה לתגובה. ניקול ראידמן ושביט ויזל/ניר פקין

נדמה שאירועי הימים האחרונים, המצעדים והמהומות, שהובילו למבצע "שומר החומות" של צה"ל לאור הירי מעזה לעבר חלקים שונים בישראל - לא הותירו את כוכבי הביצה אדישים. אבל ניקול ראידמן? זעמה על כך שבשעה שתושבי הדרום סופגים מטחים ובלוד יש מהומות, תושבי המרכז די אדישים וקראה לארגוני הטרור "לזעזע" גם בתל אביב.

"הדרום עולה באש ותל אביבים מעלים סטורי 'הקפה של הבוקר'? איפה הסולידריות?", כתבה ראידמן באינסטגרם, לא ישנתי מאתמול, מחוברת לטלוויזיה, לא מסוגלת לתפקד, הילדים שלי לא הלכו לבית הספר. ישראל, הגיע הזמן להתעורר על החיים ומהר! יאללה, חמאס, תזרקו קצת על תל אביב, מגיע לנו!".

מלכת היפי במיל', שביט ויזל, פרסמה בתגובה לראידמן פוסט על חוויותיה כילידת קיבוץ בארי שבדרום. "אני לא מאחלת את זה לאף אחד, לא משנה אם הוא גר בירושלים, חיפה, בעיירות הפיתוח או בהרצליה פיתוח. הדרום מופקר במשך שנים! המערכת לא מזיזה אצבע", הבהירה, "זה הזמן להיות מאוחדים, תנו לי להבטיח לכם שבכל מקום בארץ מרגישים את הדי הנפילה של הרקטות. מרגישים את הפחד בצפון, מרגישים את הבכי באילת, החרדה קיימת גם בראשון לציון, והתקווה לשקט לכל המדינה קיימת גם בתל אביב. אירגוני הטרור לא מבדילים בין אזורי חיוג, ערים, מעמדות ושכונות השקט מופר בכל המדינה. כל המדינה מותקפת, כל ישראל תחת התקפה".

ניקול ראידמן על מבצע שומר החומות. אינסטגרם, צילום מסך
"איפה הסולידריות?". ניקול ראידמן ברשת/צילום מסך, אינסטגרם
ניקול ראידמן על מבצע שומר החומות. אינסטגרם, צילום מסך
אגב, זה מה שניקול חושבת על נטלי פורטמן/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, ראידמן עם הפה הגדול גם לא הסתירה את דעתה על השחקנית ההוליוודית נטלי פורטמן, שפרסמה ברשת פוסט שתומך במאבק בשייח ג'ארח שבמזרח ירושלים - כך שפרסמה את תמונה של הכוכבת האמריקאית מהמוצא הישראלי, עליה כתבה "נטלי פוט-מן את בושה למדינת ישראל!".

כמו המעושרת, עשה גם אקי אבני שציין כי "להגיד שנטלי פורטמן לא חכמה יהיה טעות, היא מאוד פיקחית, שנונה, חדה! להגיד שהיא לא מכירה את המציאות הישראלית יהיה טעות גדולה שהרי היא ישראלית בת להורים ישראלים, מדברת עברית ויש לה משפחה ודירה בירושלים. להגיד שהיא לא ירושלמית ממש אי אפשר להגיד שהרי היא נולדה בירושלים, אז למה נטלי? בשם מה השנאה? את מי את רוצה להרשים?".

"למה בכל פוסט שלך את מספרת לנו שאת אוהבת את ישראל שאת בעצם ממש לא! בכל הזדמנות
שיש לך לקפוץ על המדינה 'האהובה' שלך את עושה זאת באהבה! תמיד בראש וראשונת האמנים הבין לאומיים שמתנפלים על ישראל. היום סיפרת נרטיב הפוף ומעוות על ההיסטוריה של מדינת ישראל דרך שיח ג'ראח... בכל הזדמנות את הראשונה שקופצת לזרוק עלינו רפש בעוד כולנו פה נלחמים על חירותינו, על בטחון ילדינו, אז מה את מספרת לנו שיש בך אהבה? זו צביעות לשמה. את אמן נהדר שלצערי סרח למרחקים".

אקי אבני על נטלי פורטמן. אינסטגרם, צילום מסך
אקי אבני לא חבר. הפוסט על פורטמן/צילום מסך, אינסטגרם

בין נועה תשבי, אסי עזר ונטע ברזילי, לבן אל תבורי ששלחו חיבוקים וחיזוקים לתושבי ישראל, הייתה גם כוכבת סדרת הלהיט "המפקדת", מיה לנדסמן - שבחרה להחליף את תמונת הפרופיל שלה לאות הזדהות עם המאבק בשייח ג'ארח. מה אומרים? לא אומרים.


וואלה! סלבס מאחלת לכולם בריאות וביטחון.

כוכבת "המפקדת", מיה לנדסמן. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת "המפקדת", מיה לנדסמן/צילום מסך, אינסטגרם
נטע ברזילי למען תושבי הדרום. אינסטגרם, צילום מסך
החיזוקים של נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully