וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס וניקול ראידמן מתכסחות: "חשבתי שאת חכמה"

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 17:47

אחרי ש"ביקשה" מחמאס שיזרוק טילים על תל אביב, נראה שניקול ראידמן פתחה לעצמה חזית חדשה - הפעם מול מורן אטיאס שהעלתה סטורי ותהתה האם המעושרת מאושרת. בתמורה, ראידמן לא נשארה חייבת וענתה לה. וואלה! סלבס משכינת שלום

מורן אטיאס/צילום מסך

אם חשבתם שהפילוג בישראל קיים רק בין יהודים לערבים אז נראה שעכשיו הוא גם מגיע לתעשיית הבידור, כי אם לא די בתגובות הלא נעימות שישראל מקבלת מצד המפורסמים בביצה הבינלאומית, שאתמול בלילה התרחשה דרמה לא קטנה מעל דפי האינסטגרם של שתי בנות שכולכם מכירים - ניקול ראידמן ומורן אטיאס - שהחליטו שלא מספיק כל הבלגן מסביב, אז הן יצרו לעצמן שערורייה קטנה משלהן.

ניקול ראידמן. ניר פקין
מצד אחד. ניקול/ניר פקין

אחרי שאתמול פרסמה ראדימן את הסטורי השנוי במחלוקת בו היא כתבה: "הדרום עולה באש ותל אביבים מעלים סטורי 'הקפה של הבוקר'? איפה הסולידריות? לא ישנתי מאתמול, מחוברת לטלוויזיה, לא מסוגלת לתפקד, הילדים שלי לא הלכו לבית הספר. ישראל, הגיע הזמן להתעורר על החיים ומהר! יאללה, חמאס, תזרקו קצת על תל אביב, מגיע לנו" - היא קיבלה תשובה מקולגה מאוד מוכרת שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מורן אטיאס. ניר פקין
מצד שני. מורן/ניר פקין

מספר שעות לאחר פרסום הסטורי, אכן החל מטר של טילים לעבר תל אביב ויישובי המרכז, כך שמהר מאוד החלו המפורסמים המקומיים לפרסם בעמודי האינסטגרם שלהם תיעודים של הייורוטים. אטיאס, שלא שוהה בארץ בימים אלו, העלתה סטורי בו היא מספרת כי מקבלת דיווחים על אזעקות וטלפונים מאחיינים שלה ומחברים שלה בתל אביב והוסיפה, "הנה, מישהי ביקשה אזעקות בתל אביב, אז הנה קיבלת, יופי, זה היה גאוני, בקשה גאונית", כשהיא מתייחסת כמובן לניקול.

ניקול ראידמן על מבצע שומר החומות. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ניקול/צילום מסך, אינסטגרם

מי שמכיר את ראידמן יודע שהיא לא אחת ששותקת, כך שמהר מאוד עלה סטורי נוסף בו כתבה, "גברת מורן אטיאס, תמשיכי לישון לך אי שם, ואנחנו נמשיך לרוץ למרחב המוגן. מתנצלת ש"ביקשתי טילים לתל אביב וקיבלתי", כי חמאס פשוט "עובדים אצל ניקול ראידמן", חשבתי שאת בחורה חכמה..."

וואלה! סלבס קוראת לשתיים להיפגש בכיכר המדינה לכוס תה ולהוציא את השיערה.

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
חשבתי שאת בחורה חכמה פעם.../צילום מסך, אינסטגרם
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully