וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מסיבת הרווקות של רוסלנה רודינה תוציא לכם את העיניים

7.5.2021 / 0:02

בזמן שליהיא גרינר מחקה ואז החזירה את דף האינסטגרם שלה וביקשה את סליחת הגולשים, ציפי רפאלי קיבלה חופשה של 24 שעות ועשתה הכל בשביל להתחמק מהצלמים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

שופטת הכדורגל ספיר ברמן בבילוי/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות כי אמא של בר רפאלי, הלא היא ציפי רפאלי, שאמורה להשתחרר בעוד כשבועיים - קיבלה חופשה קצרה מכלא נווה תרצה, שם היא מרצה את עונשה, ויצאה ל-24 שעות לבלות עם המשפחה בבית בהוד השרון. אין ספק שהרפאלי למדה דבר או שניים מהבת שלה, כך שבעת חזרתה לתא המעצר, עשתה הרפאלי הכל על מנת שצלמי הפפראצי לא יתפסו אותה.

דיון בנושא עסקת הטיעון של ציפי ובר רפאלי. השלום, ת"א 20 ביולי 2020. מגד גוזני, אתר רשמי
קיבלה שחרור. ציפי/אתר רשמי, מגד גוזני

קדימה למקום הרביעי מבית אחד לבית אחר - הפעם של הזוג הכי לוהט בביצה בתקופה האחרונה, גל גברעם ותום חיימוב, שהבינו שעם כל הכבוד לעובדה שהם גרים בבתים נפרדים, הם גם ככה מבלים את רוב הזמן שלהם ביחד, אז חיימוב כרע ברך, סתם לא, אבל הגברבר הלוהט פשוט הציע לחברה ההורסת שלו לעבור לגור איתו בדירה המפוארת שלו בכיכר המדינה. ברור שהיא הסכימה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גל גברעם, תום חיימוב. גילי כהן,
עוברים לגור ביחד. תום וגל/גילי כהן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת קולגה של השנים שבילתה לא מעט זמן בבית המפורסם וגם תחת אור הזרקורים ועדיין לא למדה לשמור על הפה שלה - ככה זה שליהיא גרינר מתבטאת נגד האסון בהר מירון וחוטפת על הראש מכל הגולשים שלה עד כדי שהיא מחליטה למחוק את עמוד האינסטגרם שלה, אך אל דאגה, כי מהר מאוד היא מחזירה אותו ומתנצלת בסטורי מלא דמעות.

ליהיא גרינר בוכה. אינסטגרם, צילום מסך
תעזבו את ליהיא במנוחה!/צילום מסך, אינסטגרם

במקום השני והמכובד נמצאת מישהי שרק החלה את דרכה בתעשיית הבידור ובטח לא ציפתה לכל כך הרבה תשומת לב ובטח שלא לפלאשים של צלמי הפפראצי, אבל כשספיר ברמן עושה היסטוריה במדינת ישראל והופכת לשופטת הטרנסג'נדרית הראשונה ששופטת בליגת העל - וואלה! סלבס לא יכולה להתאפק ושלחה את הפפראצי בעקבותיה בזמן שהיא מבלה במסעדה עם בחור אלמוני.

ספיר ברמן. ניר פקין
מבלה בתל אביב. ספיר/ניר פקין

ובמקום הראשון, אחת הנשים היותר אהובות ומסקרנות בתעשייה המקומית, רוסלנה רודינה, שרק לאחרונה קיבלה הצעת נישואים מבן הזוג שלה, אבל לא מתכוונת לחכות יותר מדי זמן - כך שבקיץ הקרוב היא כבר תצעד אל החופה. אז רגע לפני, וואלה! סלבס חשפה בפניכם כי הדוגמנית ההורסת תארוז בעיקר בגדי ים, קרם הגנה וכמה חברות טובות, ביניהן: תקוה גדעון ומאיה בוסקילה ותטוס איתן למסיבת רווקות באחד האיים היותר פופולריים, מיקונוס.

וואלה! סלבס חגגה את מסיבת הרווקות שלה בבית חולים, קיבלה הרעלת אלכוהול.

רוסלנה רודינה. אינסטגרם, צילום מסך
תחגוג במיקונוס. רוסלנה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully